سرمربی تیم فوتبال نساجی از تلاشش برای ساختن یک تیم جدید خبر داد و گفت: برای رسیدن به این مهم، نیاز به زمان داریم.

رحمتی: ساختن تیم جدید نیاز به زمان دارد/ قوانین نقل‌وانتقالات کار ما را سخت کرد

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رحمتی پس از شکست تیمش برابر شمس آذر در یک بازی تدارکاتی، اظهار کرد: اولین مسابقه‌ای بود که پس از شروع تمریناتمان با یک تیم بزرگسالان لیگ برتری بازی کردیم. از روزی که کارمان را شروع کردیم با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم، تیم‌مان زیر فشار بدنی صدرصد بود و امروز هم بچه‌ها خیلی تحت فشار بودند. مبنای ما امروز این بود که بچه‌ها به مرز آمادگی ۷۰ درصد برسند.

رحمتی ادامه داد: با توجه به بازیکنانی که از نساجی جدا شده‌اند با کمبود بازیکن روبه‌رو هستیم و با اضافه شدن ۳ یا ۴ بازیکن دیگر شرایط تیمی ما تکمیل می‌شود. کاری را شروع کردیم و در حال ساختن یک تیم از نو هستیم و این زمان‌بر هست.تا به امروز یک یا دو جلسه تمرین تاکتیکی داشتیم و در اردوی ترکیه شرایطمان بهتر خواهد شد.

سرمربی نساجی با اشاره به بازی‌های تدارکاتی این تیم در اردوی ترکیه، یادآور شد: با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان با تیم‌های عربی همگروه خواهیم شد، در این اردو با سه تیم لیگ برتر و دسته اول عربستان بازی خواهیم کرد و بعد از برگشتن از اردوی ترکیه به ۷۰ تا ۷۵ درصد آمادگی خواهیم رسید. ۵ مرداد هم یک بازی تدارکاتی با ملوان خواهیم داشت تا آماده شروع لیگ برتر شویم.

وی در ادامه درباره شرایط این تیم فصل نقل‌وانتقالات، اذعان داشت: تیم را خیلی زود بستیم و تمرینات را هم خیلی زود شروع کردیم و با توجه به بودجه باشگاه، از لیست اولی که به مدیران تیم دادیم، فقط دو بازیکن خارجی مانده است که جذب شود که در اردوی ترکیه به ما ملحق می‌شوند.خیلی سعی کردم این دو بازیکن خارجی را با وسواس انتخاب کنم و از لیگی هستند که در شرایط بازی هستند و این دو بازیکن الان در سری B برزیل بازی می‌کنند.

رحمتی در ادامه با انتقاد از فدراسیون فوتبال، گفت: ما نماینده ایران در آسیا هستیم اما عملا فدراسیون با قوانینی که امسال گذاشت دست‌وپای ما را بست. می‌توانستیم۲، ۳بازیکن خوب داشته باشیم که کمک حال ما باشند ولی با برداشتن قانون ۲۵ ساله‌ها، عملا دست ما را بسته است.

سرمربی نساجی در پایان درباره ورزشگاه خانگی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: فکر کنم استادیوم آزادی انتخاب شده است و بهتر است مدیریت تیم در این رابطه صحبت کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.