رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به گرمای شدید به همه بیمارستان‌ها و اماکن درمانی استان اعلام آماده‌باش شده تا در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به مراجعان اقدام کنند.

آماده‌باش اورژانس و مراکز درمانی خوزستان در روزهای گرم

به گزارش قدس آنلاین،  محمدحسین سرمست شوشتری پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به وقوع رطوبت هوا و افزایش دما در خوزستان اظهار کرد: با توجه به گرمای شدید هوا و به منظور مراقبت از سلامتی مردم، به همه بیمارستان‌ها و اماکن درمانی استان اعلام آماده‌باش شده تا در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات به مراجعان اقدام کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی و به خصوص کدهای نزدیک به اماکن پر ازدحام شهری در حال آماده‌باش برای ارائه خدمت به شهروندان هستند.

وی افزود: از شهرداری کلان‌شهر اهواز انتظار می‌رود در صورت امکان نسبت به برپایی اتاق‌های سرد موقتی در اماکن پر تردد شهری برای استقرار افراد گرمازده اقدام کند.

وی گفت: از مردم درخواست می‌شود در روزهای گرم جز در موارد ضروری از منزل خارج نشوند و مواقعی که در بیرون از خانه هستند از حضور در مقابل آفتاب مستقیم خودداری و از کلاه آفتاب‌گیر یا چتر استفاده کنند؛ همچنین نوشیدن آب و سایر مایعات برای حفظ آب بدن در مقابل تعریق شدید، توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.