۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
کد خبر: 894881

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از فردا دوشنبه تا روز پنجشنبه هفته جاری با وزش باد شدید و سرعت بیش از ۴۰ کیلومتر نسبت به مواجی و تلاطم خلیج فارس هشدار سطح زرد (آگاهی و اقدام در صورت نیاز) داده می‌شود.

خلیج فارس  مواج می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، پیام مساعدی  اظهار کرد: پیش بینی شده در این ارتفاع موج دریا در سواحل استان به ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر برسد.

وی بیان کرد: با این شرایط تا پایان هفته نسبت به اختلال در ترددها و فعالیت دریایی به‌ ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی هشدار داده شده و دریانوردان باید در این مدت از ترددهای غیرضرور اجتناب کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر یادآورشد: همچنین پیش بینی شده در چند روز پیش رو با تداوم روند افزایشی دما، دما در برخی مناطق استان تا آستانه ۵۰ درجه سانتیگراد افزایش پیدا کند.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی و در ساعت‎‌هایی از شب و اوایل صبح همراه با احتمال مه صبحگاهی، از ظهر فردا در مناطق شمالی استان همراه با وزش باد و احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته شهرهای اهرم با ۴۸، برازجان و خورموج با ۴۷ و جم با ۴۴ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.

مساعدی یادآورشد: همچنین در این مدت شهرهای خارگ با ۹۳، گناوه و عسلویه با ۸۵ و بوشهر با ۸۵ درصد به ترتیب بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر تجربه کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.