- رئیس بخش رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین تجاوز جدید رژیم اشغالگر تل آویو به خاک سوریه را در راستای توهم صهیونیست‌ها در زمینه بازدارندگی در فلسطین و منطقه و تلاش نافرجام برای سرپوش گذاشتن به ناکامی در برابر دستاوردهای مهم مقاومت ارزیابی کرد.

جهاد اسلامی، حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به سوریه را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین از شبکه فلسطین الیوم، علی ابوشاهین از اعضای دفتر سیاسی و رئیس بخش رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در این باره اظهار کرد : سوریه یکی از کشورهای مهم مقاومت است که پروژه‌های صهیونیستی - آمریکایی را با شکست مواجه کرده و از این رو ما از مردم سوریه در برابر حملات و توطئه‌ها به هر طریق حمایت می‌کنیم و پاسخگویی پدافند هوایی ارتش این کشور در برابر تجاوزات جنایتکارانه صهیونیست‌ها قابل ستایش و تمجید است.

وی ادامه داد: حملات تجاوزکارانه مکرر به دمشق و تلاش برای تضعیف سوریه ، تهدیدی برای امنیت و افزایش بی‌ثباتی در منطقه بوده و تداوم آن موید آن است که رژیم صهیونیستی عنصر تنش و ناآرامی باقی خواهد ماند که نیازمند اقدام فوری و اتخاذ یک موضع جامع و یکپارچه عربی برای مهار دشمن و حملات مستمر آن است.

جنگنده – بمب افکن ‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) مناطقی در اطراف شهر دمشق سوریه را هدف حملات راکتی – موشکی خود قرار دادند که منجر به فعال شدن پدافند موشکی و دفاع هوایی ارتش سوریه شد.

یک منبع آگاه در وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش سوریه موفق به رهگیری برخی از موشک هایی شده است که از سوی جنگنده – بمب افکن های رژیم صهیونیستی شلیک شده بود.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع سوریه، «دشمن اسرائیلی موشک‌هایی از سمت شمال منطقه اشغالی جولان شلیک کرد و مناطقی در مجاورت دمشق هدف قرار داد که خسارت‌های مادی درپی داشت.

در این حمله دو نظامی سوری زخمی شده اند و به برخی ساختمان‌ها و مناطق خسارت مادی وارد شده است.

رژیم اشغالگر تل آویو با آغاز بحران سوریه در اسفندماه سال ۱۳۸۹ (۲۰۱۱) و تبدیل بحران این کشور به جنگ بین المللی با تشکیل گروه های تروریستی از سوی ائتلاف غربی – عربی – صهیونیستی ، عملا به نیروی هوایی تروریست ها تبدیل شد که تا به امروز نیز این رژیم به تجاوزات خود علیه مردم این کشور ادامه می دهد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.