رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار از صدور ۵۳ جواز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، در این شهرستان خبر داد.

۵۳ جواز تاسیس و توسعه صنعتی در سبزوار صادر شد

به گزارش قدس خراسان، حسین شریعتمدار اظهار کرد: با فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سبزوار در حوزه‌های صدور مجوز، امهال تسهیلات و جذب تسهیلات جدید بانکی در دست بررسی قرار گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار افزود: در همین راستا ۵۳ مجوز تاسیس و توسعه صنعتی با پیش‌بینی ۱۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری، طی ماه های اخیر در این شهرستان صادر شده است.

وی گفت: اجرای این طرح‌ها برای ۸۷۶ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

شریعتمدار با اشاره به ثمردهی ۳۱۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در سبزوار اضافه کرد: این میزان سرمایه‌گذاری در قالب صدور پنج فقره پروانه بهره‌برداری صنعتی با اشتغال ۵۷ نفر در بخش‌های مختلف صنایع، واحدهای تکمیلی و فرآوری و غذایی انجام گرفته است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری این شهرستان شناسایی و در قالب دفتر سرمایه گذاری به کارآفرینان معرفی می‌شود، تصریح کرد: علاوه بر بهره‌برداری از طرح‌های شاخص صنعتی، ساخت و توسعه شهرک صنعتی شماره ۲ سبزوار، صدور مجوز آغاز عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی سبزوار و استقرار اداره گمرگ از برنامه‌های اجرایی در این شهرستان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.