تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب شهاب زاهدی همچنان مشکل گلزنی دارد تا مدافعانش جور آنها را بکشند.

بازیهای تدارکاتی و دوری از گل؛پرسپولیس گلزن ندارد!

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی دوستانه پیش فصل خود موفق به برد دو بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان شد تا بار دیگر محک جدی برای فصل بیست و سوم لیگ برتر خورده باشد.

مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر برای هماهنگی هرچه بیشتر بین بازیکنان فصل گذشته و تازه وارد همچنان برنامه‌ریزی می‌کند تا نقاط ضعف خود را همچون گلزنی بازیکنان خط حمله پوشش دهد.

امری مهم برای پرسپولیس که همچنان مدافعانش جور مهاجمان را می کشند. سرخ‌ها در بازی با صنعت نفت با دو گل محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی به پیروزی رسیدند تا دو مدافع پرسپولیس نقشی ویژه در برد تدارکاتی داشته باشند. این در حالی است که شهاب زاهدی، امید عالیشاه و مهدی عبدی در خط حمله این تیم بازی کردند اما نتوانستند گلی را وارد دروازه نفتی‌ها کنند تا جدایی عیسی آل کثیر و پیوستن او به سپاهان بیش از پیش به چشم بیاید.

امید گلزنی پرسپولیس هنوز آماده نیست/ مهاجمی که به زمان نیاز دارد

یحیی گل محمدی با وجود اینکه شهاب زاهدی را به خدمت گرفته است تا مهاجم تازه وارد با شماره ۲۰ بتواند ضعف گلزنی تیمش را برطرف کند اما عملکرد او در بازی‌های تدارکاتی پیش فصل نشان از فرصت دادن بیشتر این بازیکن برای آماده سازی می‌دهد. از این رو گل محمدی همچنان خواهان جذب مهاجم داخلی و خارجی است تا بتواند جای خالی شیخ دیاباته، لئاندرو پریرا و عیسی آل کثیر را پر کند و مشکل گلزنی تیمش را برطرف کند.

زنگ خطر پیش فصل پرسپولیس در حالی به صدا در آمده است که این تیم پنج بازی نخست نسبتا سخت در لیگ برتر پیش رو دارد.

پرسپولیس در هفته نخست میزبان آلومینیوم اراک است و سپس به تریتب با تراکتور، ذوب آهن، فولاد خوزستان و استقلال بازی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.