ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای با اشاره به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم اعلام کرد: قطعا پشت پرده چنین اتفاقات گستاخانه‌ای، دست‌های پلیدی است که گسترش اسلام عزیز را مانع قدرت‌طلبی و حیات سیاسی خود می‌دانند.

پشت پرده اهانت به قرآن دست‌های پلیدی است که اسلام مانع قدراطببی‌شان است

به گزارش قدس آنلاین، روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پی هتک حرمت به قرآن کریم بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِیمِ

«وَ قَدْ نَزلَ عَلَیْکُمْ فیِ الْکِتَابِ أَنْ إِذَاسَمعْتُمْ ءَایَاتِ اللَّهِ یُکْفَرُ بهِا وَ یُسْتهَزَأُ بهِا فَلَا تَقْعُدُواْ مَعَهُمْ حَتیَ‏ یخَوضُواْ فیِ حَدِیثٍ غَیرْهِ إِنَّکُمْ إِذاً مِثْلُهُمْ...‏» آیه ۱۴۰ سوره نساء

«و خداوند (این حکم را) در قرآن بر شما نازل کرده که هرگاه بشنوید افرادی آیات خدا را انکار و استهزا می‏‌کنند، با آنها ننشینید تا به سخن دیگری بپردازند وگرنه، شما هم مثل آنان خواهید بود...»

در ایام عزادار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام که نه تنها شیعیان بلکه همه آزادگان و ارادتمندان امام حسین علیه‌السلام از هر دین و مذهبی  در جهان همپای عرشیان سوگوار شهادت آن حضرت و یاران باوفایش هستند، از سوی عده‌ای بسیار قلیل در اقدامی زشت و قبیح به ساحت قدسی قرآن کریم و اهل بیت علیهم‌السلام در کشورهای سوئد و دانمارک جسارت شد.

قطعا پشت پرده چنین اتفاقات گستاخانه‌ای، دست‌های پلیدی است که گسترش اسلام عزیز را مانع قدرت‌طلبی و حیات سیاسی خود می‌دانند، اما چنین رفتارهایی تنها نشان‌دهنده اوج عجز و ناتوانی آنان در مقابله منطقی و عقلانی با قرآن است و لذا به فهماندن حقانیت قرآن بیشتر کمک خواهد کرد.

برابر فرمایش رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته):«اهانت جنون‌آمیز به قرآن با شعار آزادی بیان نشان می‌دهد هدف حملات استکبار، اصلِ اسلام و قرآن است. علی‌رغم توطئه استکبار، قرآن روزبه‌روز پرفروغ‌تر شده و آینده از آن اسلام است. همه‌ آزادی‌خواهان جهان باید در کنار مسلمانان با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کنند.»

ارتش ولایی و قرانی جمهوری اسلامی ایران  ضمن محکومیت، این اقدام ننگین، از تمام آزادی‌خواهان و موحدان جهان می‌خواهد در این ماه عزای حسینی، در کنار دیگر مسلمانان و آزادگان جهان از ادیان الهی، با سیاست پلید توهین به مقدسات و نفرت‌پراکنی مقابله کرده و این اقدام نفرت‌انگیز که با هدف اسلام‌هراسی، ناامن‌سازی جهان، تقویت افراط‌گری و خشونت در جهان صورت می‌گیرد، مقابله کنند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.