در حالی که شاگردان ژابی آلونسو اردوی پیش فصل خود را در اتریش پشت سر می‌گذارند، دیروز باشگاه لورکوزن اعلام کرد که سردار دچار مصدومیت شده و برای انجام کارهای درمانی به آلمان باز خواهد گشت.

تراژدی جدید ژابی آلونسو؛ خروج سردار از رادار!
به گزارش قدس آنلاین، اتفاق تلخ پیش از جام جهانی برای سردار آزمون تکرار شده است.

به گزارش ورزش سه، فصل گذشته و در نیمه دوم دیدار با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا بود که سردار آزمون هنگام گرم کردن از ناحیه ساق پای راست مصدوم شد. در ادامه مشخص شد که این آسیب پارگی فیبر عضلانی بوده است. همچنین در آن مقطع باشگاه لورکوزن اعلام کرد، این بازیکن ۲۷ ساله احتمالاً ۶ تا ۸ هفته از میادین دور خواهد بود.

این مصدومیت پیش از جام جهانی قطر اتفاق افتاد و باعث شد حضور سردار در این مسابقات در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. با این حال هر طور که بود او با تلاش کادر پزشکی تیم ملی به جام جهانی قطر رسید. هر چند که با توجه به دوری تقریبا طولانی مدت نتوانست در بهترین فرم ممکن ظاهر شود، اما باز هم حضورش حیاتی بود.

آزمون که هفته گذشته بعد از پشت سر گذاشتن تعطیلات به آلمان سفر کرد تا در تمرینات لورکوزن شرکت کند حالا با یک بدشانسی بزرگ مواجه شده است. در حالی که شاگردان ژابی آلونسو اردوی پیش فصل خود را در اتریش پشت سر می‌گذارند، دیروز باشگاه لورکوزن اعلام کرد که سردار دچار مصدومیت شده و برای انجام کارهای درمانی به آلمان باز خواهد گشت.

در همین راستا پیگیری‌های ما حکایت از آن دارد که مصدومیت سردار دقیقا همان آسیب دیدگی چند ماه پیش است که قبل از جام جهانی برای او اتفاق افتاد. در صورت تایید این مصدومیت احتمالا آزمون حدود شش هفته از میادین دور خواهد بود که این اتفاق در آستانه شروع فصل یک شوک بدموقع برای لورکوزن و ژابی آلونسو خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.