۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
کد خبر: 899676

حکم اعدام یک متهم که به عنوان راننده اقدام به آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار از مسافران خانم می کرد، اجرا شد.

سارق متجاوز به عنف در قم اعدام شد

به گزارش  قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری با تاکید بر مبارزه و مقابله قاطع دستگاه قضایی با مجرمان خطرناک، سارقان مسلح و متجاوزان اظهار کرد: حکم اعدام یک متهم که به عنوان راننده اقدام به آدم ربایی، تجاوز به عنف و سرقت مقرون به آزار از مسافران خانم می کرد، در تیرماه سال جاری اجرا شد.

رئیس کل دادگستری استان، ضرب و جرح عمدی، تسبیب در جنایت، آدم ربانی با وسیله نقلیه توام با آزار و اذیت، سرقت مسلحانه و مقرون به آزار و شروع به قتل و تهدید با چاقو سه مسافر خانم و تجاوز به عنف و اکراه یکی از آنها را از جرائم این محکوم علیه عنوان کرد و تصریح کرد: اجرای حکم اعدام این سارق متجاوز پس از گذراندن مراحل تحقیق و صدور آراء بدوی و فرجام خواهی و مخالفت کمیسیون عفو و بخشودگی با درخواست عفو وی اجرا شد.

این مقام قضایی در تشریح این جنایت سریالی گفت: متهم مسافر خانمی را به صورت دربست به سمت منطقه جمکران سوار خودروی خود کرده و در ادامه، مسیر خود را به بهانه ای تغییر داده و در جاده خاکی با قفل نمودن درب خودرو و تهدید با چاقو اقدام به سرقت اموال شاکیه اعم از طلا و پول نقد می کند، این سارق مسلح به چاقو بدون توجه به مقاومت، التماس و شیون های قربانی خود با آزار و اکراه او را مورد تجاوز قرار داده و پس از ضرب و جرح شاکیه و تهدید به مرگ و اقدام ناموفق به قتل، وی را در بیابان های اطراف قم رها می سازد و زن قربانی پس از رهایی از چنگال این فرد و حمله سگ های ولگرد بیابان، خود را به جاده می رساند و با کمک افراد منطقه به مأموران گزارش می دهد.

رئیس کل دادگستری قم گفت: پس از شکایت این خانم و شناسایی متهم مشخص می گردد این فرد با همین روش اقدام به آدم ربایی و تهدید با چاقو و سرقت مقرون به آزار اموال دو خانم مسافر دیگر که یکی از آنها همراه دو کودک سوار این خودرو شده بود، نموده است و پس از سرقت اموالشان، آنها را در مسیر پیاده می‌کند. حجت الاسلام والمسلمین مظفری با تاکید بر آثار بازدارنده و پیشگیرانه اجرای حدود الهی افزود: برخورد قاطع و مجازات سخت در انتظار متجاوزان حریم فردی و متعدیان امنیت و آرامش جامعه خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.