مدیر جهاد کشاورزی و دبیر ستاد تنظیم بازار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۱۰ تن برنج و شکر در راستای حمایت از مردم و مقابله با معضلات گران و کم فروشی و احتکار کالا با نرخ تعادلی دولت در این شهرستان توزیع شد.

۱۰ تن برنج و شکر تنظیم بازار در تفتان توزیع شد

فضل الله کردی تمندانی روز چهارشنبه  اظهار کرد: در راستای تامین نیازهای مردم و برخورد با متخلفان صنفی تعداد ۱۰ پرونده تخلف صنفی در این منطقه تشکیل و متخلفان به پرداخت جریمه نقدی محکوم شدند.
وی ادامه داد: در جهت حمایت از مردم تفتان یک واحد فروشگاه افق کوروش، تعداد چهار واحد خبازی شهری، ۲۳ واحد خبازی روستایی ایجاد و ۴۵۰ تن سهمیه آرد در این شهرستان توزیع شده است.
فرماندار تفتان نیز گفت: با همکاری مردم و دستگاه های مختلف روستا بازار در این منطقه راه اندازی شده و تولیدات منطقه و کالاهای با کیفیت و ارزان در آن عرضه می شود.

علیرضا شهنوازان ادامه داد: پیشنهاد تشکیل بازار هفتگی جمعه بازار هم داده شده، که امیدواریم بخشی از نیازهای مردم در این بازار تامین شود.

وی ادامه داد: نظارت بر عملکرد اصناف و بازاریان و تشدید کارهای بازرسی در اولویت برنامه‌های دولت بوده و در شهرستان تفتان نیز با قاطعیت و جدیت عملکرد اصناف متخلف زیر ذره‌بین قرار دارد که در این موضوع برخورد جدی با تخلفات صورت می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.