۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر: 901938

مدافع چپ سپاهان امیدوار است هم‌تیمی او هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

رقیب نورافکن آرزوی بازگشت دارد

به گزارش قدس آنلاین، میلاد زکی‌پور پس از دوران حضور در استقلال و دو فصل بازی در گل‌گهر سیرجان زیر نظر امیر قلعه‌نویی، سال گذشته در شرایطی به سپاهان پیوست که کمتر کسی با توجه به جایگاه و وجود امید نورافکن در این تیم، او را در ترکیب ثابت متصور می‌شد، اما این بازیکن چپ‌پا توانست به جمع ۱۱ نفر اصلی ژوزه مورایس برسد و تا پایان فصل در همین پست بماند.

این مدافع چپ که پس از درخشش در سپاهان به تیم ملی هم رسید و نخستین بازی ملی خود را هم دوباره زیر نظر قلعه‌نویی انجام داد، در شرایطی خود را آماده فصل جدید لیگ برتر می‌کند که با توجه به درخشش سال گذشته قابل پیش‌بینی است که در ترکیب طلایی پوشان بماند و نورافکن نیز مثل قبل در پست‌های هافبک دفاعی یا میانی به کار گرفته شود، اما با این وجود زکی‌پور امیدوار است بازهم این هم‌بازی را در کنارش ببیند.

زکی‌پور از همان ابتدای فصل و هفته سوم توانست به ترکیب سپاهان رسید و مورایس هم تصمیم به استفاده از نورافکن در یک پست دیگر گرفت که با توجه به شرایط فصل جدید و تعدد بازیکن در سپاهان ممکن بود دوباره فضای رقابتی برای دفاع چپ بین آنها شکل بگیرد که فعلا این موضوع منتفی شده است!

میلاد زکی‌پور در شرایطی که نورافکن با پارگی مینیسک و دوری حدودا سه ماهه از میادین مواجه شده، در پیامی آرزوی بازگشت این هم‌بازی خود را داشته و برای او نوشته است: «داداشی با قدرت برگرد. جات خیلی خالیه.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.