۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 902182

فرشاد فرجی می‌گوید در ابتدای نقل و انتقالات پیشنهاد مالی بهتری داشته اما نمی‌خواهد پیراهن پرسپولیس را راحت از دست بدهد.

فرجی پرسپولیس را تهدید کرد

فرشاد فرجی، مدافع وسط پرسپولیس در خصوص علت حضورش در باشگاه گفت: یک‌سری حسابرسی‌ها از فصل‌های قبل مانده بود و باید با باشگاه چک می‌کردیم که رقم‌ها بالا و پایین نباشد و کار خاصی نداشتیم.

فرجی در مورد شایعات جدایی‌اش گفت: شما می‌گویید شایعه. فعلا صحبتی نیست و قبلا گفته بودند برای تمدید قرارداد بیایید ولی فعلا مهمتر این است که باشگاه تمرکزش را روی جذب بازیکنان جدید بگذارد و بعدش صحبت می‌کند.

او در مورد شرایط مالی خود گفت: من فصل اولی که نیم فصل آمدم، در شرایط مالی پرسپولیس بود و قصدم کمک به تیم بود و رسما سفید امضا کردم. بعد از آن فصل افزایش قراردادهای عجیبی رخ داد و ما از آن بی نصیب ماندیم. اعتراضی نداشتیم و همین که پیراهن پرسپولیس را به تن داشتیم خوب بود و بالاخره هرکسی می‌خواهد به عشقش برسد باید یک چیزهایی را به جان بخرد. من همیشه در تمرین و بازی‌ها از جان و دل مایه می‌گذارم.

مدافع سرخ‌ها راجع به حضورشان در آسیا ادامه داد: شرایط هرسال سخت است و ما نمی‌توانیم بگوییم تمام تمرکزمان روی آسیاست. تیمی که پارسال در دو جام قهرمان شده، این ذهنیت را به وجود می‌آورد که باید بهتر کار کند ولی باید عاقلانه فکر کنیم؛ ما الان لیگ و حذفی را داریم و آسیا هم هست و باید در سه جام بجنگیم.

او در مورد حضور علی نعمتی در باشگاه و مسائل سقف قرارداد گفت: علی هم تقریبا شرایط مشابه من را دارد. ما اصلا به سقف نمی‌رسیم که راجع به سقف صحبت کنیم. امروز قانون زیر ۲۳ سال و ۲۱سال را عوض کردند و ما همین یک هفته سه بازیکن زیر ۲۳سال‌مان را باشگاه قرضی به تیم‌های دیگر داده است. قوانین میلی است و دیدید که قوانین را به نفع کدام باشگاه عوض کردند. اینکه بخواهید هر لحظه قوانین را باب میل خودتان تغییر دهید کارشناسی نیست. شاید در فیفا به این قوانین بخندند. دل و دماغی ندارم راجع به مسائل مالی صحبت کنم. با باشگاه حرف بزنیم می‌گوید سازمان بازرسی و ارگان‌های دیگر بالای سر تیم می‌آیند و حق هم دارند ولی بعضی تیم‌ها در شروع نقل و انتقالات یک رقم‌هایی می‌گویند که مغزت سوت می‌کشد. قطعا پیشنهاد هست ولی رقم‌ها قابل قیاس نیست.

او در مورد لغو اردوی ترکیه گفت: قطعا همه ما دوست داشتیم اردوی خوب داشته باشیم و شرایطش مهیا نشد و می‌گفتند دستور از جای دیگر بود. امسال توانستیم اکثر بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و این خیلی کمک می‌کند و باعث شده یک گام جلوتر باشیم ولی یک‌سری کمبودها هست که امیدواریم جبران شود.

فرجی راجع به رقابت سخت در پست دفاع پرسپولیس گفت: رقابت فقط در پست دفاع نیست و سه جام داریم و همه باید آماده باشند. روزی که به عنوان بازیکن قرارداد می‌بندی کسی به تو قول نمی‌دهد که بازی کنی. باید با دل و جان در تمرین کار کنیم و مربی صلاح دانست بازی می‌دهد. من طبق قرارداد وظیفه‌ام این است که هرروز سر تمرین بروم و تلاش خودم را کنم. من اگر دنبال بازی در تیم دیگری بودم زودتر از این‌ها تصمیمات دیگری می‌گرفتم. من پرسپولیس را دوست دارم و می‌خواهم افتخارات بیشتری به دست بیاورم. دوست ندارم پیراهنی که به این سختی به دست آورده‌ام را راحت از دست بدهم. می‌مانم و می‌جنگم و سعی می‌کنم جایگاه بهتری کسب کنم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.