مدیرکل گمرکات گلستان با یادآوری ضرورت بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت مرز مشترک این استان با ترکمنستان و کشورهای آسیای میانه گفت: در نتیجه تلاش موثر دولت سیزدهم در برقراری دیپلماسی اقفتصادی، صادرات انواع کالا از گمرک مرزی گلستان امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

صادرات کالا از گمرک گلستان ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین،  شهریار شهریاری روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار اظهار کرد: درآمد گمرک گلستان سال قبل ۳۳۰ میلیارد ریال بود که این رقم در چهار ماهه امسال به هزار ۷۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین از زمان فعالیت دولت سیزدهم، واردات انواع کالا که اغلب شامل مواد اولیه است ۱۰۰ درصد بیشتر شد که ورود این کالاها به کشور نقش موثری در تولید و در ادامه صادرات آن خواهد داشت.

مدیرکل گمرکات گلستان افزود: در چهار ماهه امسال ۸۶ میلیون دلار انواع کالا از گلستان صادر شد که این رقم در مدت مشابه پارسال ۲۸ میلیون دلار بود.

به گفته وی مجموع واردات دانجام شده از مبادی ورودی گلستان در چهار ماهه امسال هم ۶۷ میلیون دلار و ۳۳۳ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل است.

وی گفت: همراهی این رسانه با دستگاه‌های دولتی همراستا با تهیه گزارش از مردم و مشکلات جامعه، نمونه موفق یک رسانه انقلابی و مردمی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.