در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.

شهادت جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در غرب نابلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، یک جوان ۲۷ ساله فلسطینی به نام احمد محمد خلیفه امروز (پنجشنبه) در جریان یورش نظامیان صهیونیست به منطقه زواتا واقع در غرب نابلس به شهادت رسید.

منابع امنیتی فلسطینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست با یورش به منطقه زواتا در غرب نابلس با ساکنان این منطقه درگیر شدند که در جریان تیراندازی به سمت این جوان فلسطینی، وی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شهادت رسید.

احمد محمد خلیفه از ساکنان اردوگاه عین بیت الماء واقع در غرب نابلس بود. منابع آگاه اعلام کردند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این منطقه تعدادی از تک تیراندازهای ارتش رژیم صهیونیستی در ورودی آن مستقر شده بودند.

نیروهای مقاومت فلسطین نیز با شلیک گلوله و پرتاب نارنجک‌های دست ساز گشتی‌های ارتش رژیم صهیونیستی را در این منطقه هدف قرار دادند. با شهادت این جوان فلسطینی تعداد شهدای فلسطین از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون در کرانه باختری، قدس، نوار غزه و فلسطین اشغالی به ۲۲۴ تن رسید.

این در حالیست که بازداشت فلسطینیان ساکن کرانه باختری از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. نیروهای ویژه لباس‌شخصی رژیم صهیونیستی عصر روز چهارشنبه، یکی از جوانان فلسطینی را در شهر بیت‌لحم واقع در کرانه باختری ربودند.

منابع محلی اعلام کردند که این نیروها با نفوذ به منطقه سینما واقع در شهر بیت‌لحم، تامر یاسین حماد، جوان فلسطینی را بازداشت و به محل نامعلومی منتقل کردند.

در منطقه قدیمی قدس اشغالی نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، مصطفی ابوصبیح، شهروند فلسطینی را بازداشت کردند. همچنین در محله سلوان واقع در جنوب مسجدالاقصی نیز نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از تخریب خانه خالد الزیر، شهروند فلسطینی، وی را بازداشت کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.