رئیس اداره منابع طبیعی چناران از شناسایی، کشف و توقیف ۲ تن چوب تاغ در این شهرستان خبر داد.

کشف ۲ تن چوب تاغ در چناران

به گزارش قدس خراسان، حمیدرضا شرفخانی اظهار کرد: دو تن چوب تاغ که از مبادی جنوبی استان قطع و برای حمل به استان‌های شمالی در شهرستان چناران دپو شده بود در یک اقدام ویژه شناسایی و توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله قاچاق با همکاری یگان‌های حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره مشهد قبل از انتقال، شناسایی و توقیف شد.

رئیس اداره منابع طبیعی چناران بیان کرد: به محض وصول گزارشی از یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی مبنی بر انتقال یک محموله چوب آلات قاچاق از جنوب استان به چناران و دپو در اطراف یکی از روستاهای منطقه، با اخذ دستور از مقام قضایی ضمن رصد میدانی و صحت سنجی موضوع با هماهنگی مرجع انتظامی چوب آلات دپو شده ضبط و به اداره منابع طبیعی چناران حمل شد.

وی اذعان کرد: یک نفر متهم در این خصوص شناسایی و برای سیر مراحل مربوطه توسط عوامل ضابط خاص ابلاغ گردید.

رییس اداره منابع طبیعی چناران افزود: رصد دقیق محموله انتقالی توسط یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مشهد در توقیف و ضبط این محموله بسیار کارگشا بود.

شرفخانی گفت: هم‌وطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.