کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید.

دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید

به گزارش قدس خراسان، زهرا مبشری اظهار کرد: روند کاهش دما در سطح استان از امروز آغاز شده و تا اواسط هفته ادامه دارد به طوری که از شدت گرمای هوا به طور محسوس در سطح استان کاسته خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بر اساس آخرین اطلاعات هواشناسی، پدیده قالب در سطح استان افزایش سرعت وزش باد خواهد بود به‌طوری که در برخی نقاط به ویژه نوار شرقی و نیمه جنوبی استان این رویداد گاهی شدید همراه با گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و میدان دید پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به مسیرجریانات باد احتمال انتقال ذرات گرد و غبار از نواحی شرقی و نیمه جنوبی استان به نواحی مرکزی و از جمله شهر مشهد تا روز دوشنبه وجود دارد.

مبشری با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای مشهد بین ۲۲ تا ۳۶ درجه سلسیوس در نوسان بوده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود، بیشینه دمای هوای امروز مشهد به ۳۳ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای ۱۳ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۴۱ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستانهای خراسان رضوی طی این مدت بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.