سعید مهری عجیب ترین روزهای دوران فوتبال خود را سپری می کند؛ او در تمرینات استقلال است اما شرایط بازی کردن ندارد.

ستاره ای که قرارداد ندارد و می خندد!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک باتجربه استقلال یکی از نفراتی است که جواد نکونام روی حضور او در این تیم تاکید دارد اما هنوز شرایط بازی کردن در لیگ برتر را به دست نیاورده است.

مهری که یکسال دیگر با استقلال قرارداد دارد، با درخواست مسئولان باشگاه برای کاهش مبلغ قرارداد روبه رو شده اما با این درخواست موافقت نکرده است. این هافبک باتجربه در صحبت هایی که با مسئولان استقلال داشته برای ثبت قرارداد جدید به توافق نرسیده ، اما با این وجود با درخواست جواد نکونام در تمرینات حضور دارد.

هافبک استقلالی ها در تمرین روز گذشته تیمش نیز حاضر بود و روحیه خوبی به نمایش گذاشت. او در عکس های یادگاری با بازیکنان هم در صف اول بود. با همه اینها وضعیت مهری و استقلال باید روشن شود.

1909519

مهری فعلا به احترام جواد نکونام در تمرینات استقلال حضور یافته اما اگر در روزهای آینده با مدیریت باشگاه استقلال درباره مبلغ قراردادش به توافق نرسد، بی شک خواهان جدایی خواهد شد. مدیران استقلال حاضر به دریافت کارت بازی او نیستند و این درست همان شرایطی است که می تواند مهری را به سمت خروج از باشگاه استقلال و پیوستن به تیمی دیگر سوق بدهد.

باید منتظر ماند و دید هافبک خوش خنده استقلالی ها چه شرایطی پیدا خواهد کرد و در نهایت با پیراهن چه تیمی وارد مسابقات لیگ برتر می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.