رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: جشنواره عکس «خانواده در قاب تصویر» در سه بخش دوربین حرفه‌ای، موبایلی و عکس‌های قدیمی در قزوین برگزار می‌شود.

قزوین میزبان جشنواره عکس «خانواده در قاب تصویر»

به گزارش قدس آنلاین، حسین برجی درخصوص جشنواره عکس «خانواده در قاب تصویر»، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در راستای ارج نهادن به نهاد خانواده، جشنواره عکس «خانواده در قاب تصویر» را به صورت استانی برگزار می‌کند.

وی افزود: محورهای این جشنواره شامل «خانواده، شادی و امید»، «خانواده، اقتصاد و کارآفرینی»، « خانواده و تکریم اعضا»، «خانواده، نیایش و معنویت» و «خانواده وجوانی جمعیت» تعیین شده است.

برجی در خصوص مقررات جشنواره نیز یادآور شد: تمامی شرکت‌کنندگان می‌بایست آثار خود را به ایمیل جشنواره همراه با مشخصات کامل شناسنامه، تلفن و آدرس ارسال کنند و پس از راهیابی اثر به بخش مسابقه می‌بایست فایل با کیفیت و قابل ارائه برای دبیرخانه ارسال شود.

وی بیان کرد: عکس ها در هر سه بخش بایستی در پوشه جداگانه در فرمت JPG به ایمیل دبیرخانه ارسال شود و در بخش عکس‌های قدیمی، فایل عکس به صورت اسکن شده ارسال شود و از زمان گرفته شدن عکس حداقل ۲۰ سال گذشته باشد. ضلع بزرگ عکس باید در اندازه ۱۵۰۰ پیکسل باشد و حجم فایل بیشتر از یک مگابایت نباشد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، این مدیر فرهنگی اظهار کرد: عکس‌های ترکیبی و دست‌کاری شده از مرحله داوری حذف خواهد شد و تغییرات در محدوده اصلاح رنگ و نور و برش عکس قابل قبول است و هر عکاس در هر بخش می‌تواند با ۱۰ تک عکس شرکت کند.

وی بیان کرد: تصمیم‌گیری در موارد پیش‌بینی نشده به عهده دبیرخانه جشنواره است و سازمان حق هرگونه استفاده و بهره‌برداری نمایشگاهی، فرهنگی، ترویجی، تبلیغی آثار راه یافته به جشنواره را برای خود مجاز می‌داند و حق مالکیت آثار برتر جشنواره متعلق به سازمان خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در خصوص نام‌گذاری عکس‌ها نیز گفت: در بخش دوربین عکاسی باید عکس با پیشوند A.t نام‌خانوادگی، شماره عکس و در بخش تلفن همراه عکس با پیشوند T.t نام‌خانوادگی و شماره عکس و در بخش عکس‌های قدیمی با پیشوند N. نام خانوادگی و شماره عکس نوشته شود.     

وی با بیان اینکه به برگزیدگان لوح تقدیر، تندیس و جایزه نقدی اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد:  آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۰ مهر ماه است و داوری آثار از ۵ تا ۱۰ آبان صورت می‌گیرد و برگزاری نمایشگاه از ۲۰ تا ۳۰ آبان و مراسم اختتامیه جشنواره هم روز ۲۷ آبان خواهد بود.

برجی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی Khanevade.tasvir@gmail.com و دبیرخانه جشنواره به نشانی قزوین، بلوار سپهبد شهید سلیمانی، چهار راه هشت بهشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر هم با شماره تلفن ۰۹۰۱۸۰۸۷۶۹۷ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.