۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر: 905716

کمپانی والت دیزنی قصد دارد نسخه زنده انیمیشن معروف دهه نود میلادی خود «هرکول» را تولید کند اما انتخاب ادگرتون ۳۳ ساله برای ایفای نقش هرکول با انتقادها و واکنش‌هایی منفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است.

«هرکول» زنده می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، کار تولید نسخه زنده با اعتصاب دو اتحادیه بازیگران و فیلمنامه نویسان همراه شده است

مدیران والت‌دیزنی قصد داشتند کار نگارش فیلمنامه را به دست دو فیلمنامه‌نویس مطرح بسپارند، که اتفاقات اخیر رخ داد.

به این ترتیب، بحث ساخت هرکول زنده فعلا روی کاغذ معطل مانده و تا پایان اعتصاب بازیگران و فیلمنامه نویسان، خبری از شروع کار پیش تولید نخواهد بود. این در حالی است که تهیه کنندگان فیلم برای ایفای نقش کاراکتر محوری داستان، تارون اگرتون را انتخاب کرده‌اند. این بازیگر برای بازی در نقش هرکول چراغ سبز داده اما حضور در جلوی دوربین را موکول به پایان اعتصابات کرده است.

شنیده‌ها حکایت از آن می‌کند که آریانا گراند هم برای بازی در نقش مقابل او یعنی کاراکتر مگارا انتخاب شده است.

در حالی که نسخه کارتونی سال ۱۹۹۷ را تیم دونفره جان موسکو و ران کلمنتز کارگردانی کردند، هنوز کارگردانی برای نسخه زنده پیدا نشده است.

«هرکول» زنده می‌شود

داستان فیلم که در یونان باستان رخ می دهد، کاراکتر معروف هرکول را در زندگی روزمره و ماجراجویی‌هایش به نمایش می‌گذارد.

انتخاب ادگرتون ۳۳ ساله برای ایفای نقش هرکول با انتقادها و واکنش‌هایی منفی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی روبرو شده است. انتقادکنندگان عقیده دارند اندام و جثه این بازیگر قدکوتاه، مناسبت چندانی با شخصیت ورزشکار و تنومندی چون هرکول ندارد!

ادگرتون که بازیگر فیلمهای «کینگزمن»، و «مرد راکتی» بوده اخیرا درام زندگی‌نامه‌ای کمدی انتقادی «تترس» و مجموعه موفق اینترنتی «پرنده سیاه» را داشته است.

نسخه کارتونی هرکول که با هزینه ای ۸۵ میلیون دلاری تولید شد، توانست در سطح جهانی ۲۵۳ میلیون دلار فروش کرده و لقب یک بلاک باستر را بگیرد.

این فیلم سی و هشتمین انیمیش کمپانی والت دیزنی بود.

هرکول در حالی صاحب نسخه زنده می شود که طی چند سال اخیر، والت دیزنی تعدادی از کارتونهایش را به صورت زنده دوباره سازی کرده است.

در حالی که در ابتدای کار برخی از این نسخه های زنده با موفقیت بالای مالی و انتقادی روبرو شدند، اخیرا این فیلمها از سوی تماشاگران و منتقدان مورد حمایت قرار نمی گیرند.

منبع: پایگاه خبری صبا خبر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.