مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در هفته دولت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری ۲۵۰۰ مسکن روستایی  گلستان در هفته دولت

به گزارش قدس آنلاین،  سیدمحمد حسینی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهارکرد: در هفته دولت پروژه‌های بنیاد مسکن در قالب آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری با اعتبار یک هزار و ۷۹۲میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان و بهره‌مندی ۷۴ هزار خانوار با حضور مسئولان استانی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن روستایی، تعداد ۲ هزارو ۵۰۰ واحد مسکن روستایی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد تومان و بهره‌مندی ۲ هزارو ۵۰۰ نفر افتتاح و عملیات اجرایی ۳ هزار واحد مسکن روستایی با اعتبار ۹۰۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان خاطرنشان‌کرد: در همین ایام یک هزار جلد سند مالکیت روستایی تحویل و ۳۰۰ قطعه زمین با کاربری مسکونی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و به ارزش ۳۰ میلیارد تومان به جوانان واگذار می‌شود.

وی ادامه داد:تعداد ۲۰۴ طرح و پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۱۱۲ میلیارد و ۴۳۱ میلیون تومان افتتاح و یاکلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد ۹۸ طرح و پروژه طرح هادی با اعتبار بیش از ۷۱ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

حسینی گفت: عملیات اجرایی ۱۰۶ طرح و پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۴۱ میلیارد و ۲۳۵ میلیون تومان در هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.