فرمانده ناو رزمی کشور هندوستان گفت: ماندگاری طولانی مدت در دریا و نگهداری از تجهیزات در ناوگروه ۸۶ و انجام موفق آن بسیار ارزشمند و سبب تمایل هر چه بیشتر برای افزایش همکاری های نیروی دریایی هند و ایران شده است.

تجلیل  فرمانده دریایی هندوستان از کار بزرگ ایران در ناوگروه ۸۶

به گزارش قدس انلاین، ناخدایکم پرامود توماس فرمانده ناو رزمی تریکند هندوستان امروز در دیدار با دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم دریایی امامت، بر تمایل افزایش روابط نیروی دریایی هندوستان با نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد و گفت: ناوگروه ۸۶ که دور دنیا را پیموده، نشان دهنده توانمندی و مهارت بالای نیروی دریایی ارتش ایران است.

وی عنوان کرد: کشور ایران و هند دارای مشترکات فرهنگی زیادی است و روابط ایران و هندوستان، در غرب آسیا همواره با اتفاقات تاریخ ساز دریایی همراه بوده است و همین باعث شده تا دو نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و هندوستان ارتباطات توام و مشترک زیادی در زمینه های مختلف، داشته باشند.

تجلیل  فرمانده دریایی هندوستان از کار بزرگ ایران در ناوگروه ۸۶

توماس همچنین گفت: ماندگاری طولانی مدت در دریا و نگهداری از تجهیزات در ناوگروه ۸۶ موجب تمایل افزایش روابط و همکاری‌های نیروی دریایی هندوستان با نیروی دریایی ارتش ایران شده است و معتقدم هر روز باید سطح تعاملات ما افزایش یابد.

فرمانده ناو رزمی کشور هندوستان تأکید کرد: ناوگروه ۸۶، موجب تمایل افزایش روابط و همکاری های نیروی دریایی هندوستان با نیروی دریایی ارتش ایران شده است.

ناو رزمی تریکت هندوستان در سفری ۴ روزه میهمان بندرعباس هستند و با یگان های دریایی کشورمان، اقدامات تمرینی خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.