رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تامین ۷۵ هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان و پیگیری پروژه های نیروگاه برق خورشیدی از اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در حوزه مردم‌یاری و محرومیت زدایی است.

ساماندهی ۴۲ هزار گروه جهادی برای خدمت‌رسانی به محرومان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در بیست و چهارمین مجمع عالی فرماندهان و مسئولین سپاه با اشاره به عملکرد این نهاد انقلابی در عرصه های مختلف خدمت رسانی عنوان کرد: اقدامات بسیج در حوزه های مختلفی اعم از فرهنگی، اقتصادی، تولیدی، مردم‌یاری و محرومیت زدایی و عمران و  آبادانی صورت می پذیرد.

وی افزود: در حوزه فرهنگی، توسعه زیرساخت های راهیان نور و ارزان سازی این سفرها در دستور کار است. همچنین پیگیری انجام سفرهای راهیان نور، راهیان پیشرفت و اقداماتی با موضوع جهاد تبیین از دیگر برنامه های فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین است.

سردار سلیمانی با بیان اینکه در حوزه فضای مجازی و خنثی سازی توطئه های دشمن اقدامات خوبی انجام شده است، با تاکید بر لزوم جهاد تبیین در جامعه گفت: طرح سراسری جهاد تبیین تهیه شده و مورد تایید دولت و فرمانده کل سپاه برای اجرا قرار گرفته است.  

وی تاکید کرد: در حوزه علم و فناوری نیز طرح های گسترده ای پیش بینی شده تا با پشتیبانی از ۷۱۰ شرکت دانش بنیان تولید ایده تا محصول مورد حمایت قرار گیرد. همچنین صندوق توسعه ای در این زمینه برای اهدا وام های لازم به خلاقان و نخبگان این حوزه در نظر گرفته شده است.  

سردار سلیمانی با تبیین اقدامات بسیج در حوزه مردم‌یاری و محرومیت زدایی گفت: تامین ۷۵ هزار سری جهیزیه برای زوج های جوان، پیگیری پروژه های نیروگاه برق خورشیدی، طرح های آبخیز داری و کشاورزی، انجام رزمایش کمک مومنانه با اهدای ده ها میلیون بسته معیشتی، کیف و کفش و لوازم التحریر، احداث راه و جاده های مواصلاتی، ساماندهی ۴۲ هزار گروه جهادی و صدها طرح توسعه ای دیگر از مهمترین اقدامات سازمان بسیج مستضعفین در حوزه مردم‌یاری و محرومیت زدایی است.  

وی در پایان با اشاره به اینکه امیدواریم بتوانیم انتظارات مقام معظم رهبری را در این حوزه برآورده کنیم، خاطرنشان کرد: ۱ هزار و ۴۹۰ کارگاه صنعتی توسط بسیج احیا شده است و طرح های خوبی برای رونق تولید توسط این نهاد جهت افزایش تولید گوشت قرمز و سفید ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.