سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، سپاه را نیروی بالنده کشور برای تامین منافع ایران اسلامی نامید و گفت: مردم ایران و جهان به قدرت بازدارنده سپاه در مقابله با تروریست‌های تکفیری مدیون هستند.

سپاه نیروی بالنده کشور برای تامین منافع ایران اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، ابوالفضل عمویی درباره بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که این نیرو را بزرگترین سازمان ضدتروریستی جهان توصیف فرمودند، گفت: نقش سپاه پاسداران در مبارزه با نیروهای تکفیری که روزی بخش بزرگی از دو کشور سوریه و عراق را به اشغال خود در آورده بود، غیرقابل انکار است و این نقش بی بدیل، سپاه پاسداران را به بزرگترین سازمان ضدتروریستی جهان تبدیل کرد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با جانفشانی سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی و یارانش، امنیت و آرامش را در ایران و منطقه غرب آسیا به ارمغان آورد تا مانع از توسعه تروریست تکفیری در جهان شود. چرا که نیروهای تکفیری می‌توانستند سبب ناآرامی در کل جهان شوند ولی حاج قاسم سلیمانی با گذشتن از جان خود برابر تکفیری‌ها ایستاد.

وی با بیان اینکه مردم ایران و تمام نقاط جهان به فداکاری شهدای تروریسم ایران اسلامی مدیون هستند، گفت: سپاه متعلق به مردم ایران اسلامی است و یکی از شاخص‌های مهم در برابر زیاده خواهی بیگانگان به شمار می‌رود.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره «قدرت بازدارندگی و توانمندی سپاه» که یکی از تاکیدات رهبر انقلاب در فرمایشات ایشان بود، عنوان کرد: توانمندی‌هایی که در سپاه و نیروهای مسلح کشور شکل گرفته، سبب شده دشمن کمتر از عبارت «گزینه نظامی روی میز است»، استفاده کند و این توانمندی بومی جوشیده از تلاش داخلی است که به دستاورد عینی تبدیل شده است. این رویکرد سبب اصلی بازدارندگی است تا بیگانگان چشم طمعی به خاک سرزمین ما نداشته باشند.

عمویی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف، اخلاص خود را نسبت به مردم ایران اسلامی نشان داده است، یادآور شد: سپاه در تلاش برای رفع محرومیت، مقابله با نفوذ سرویس‌های جاسوسی و دفاع از سرزمین ایران و کمک به مردم در بلایای طبیعی همیشه در صف نخست بوده تا تعلق خود را به مردم ایران در بیش از۴۰ سال گذشته به اثبات برساند.

وی درباره نقش سپاه برای مقابله با سرویس‌های جاسوسی و صیانت از انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در اغتشاشات سال گذشته همه سرویس‌های جاسوسی دنیا با تمام توان خود برای ضربه به ایران اسلامی وارد میدان شدند ولی سپاه پاسداران به صورت دقیق در این جنگ ترکیبی به پیروزی رسید تا امروز مورد بی مهری بیگانگان شود. چرا که امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیروی بالانده در جهت تامین منافع ایران اسلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.