رئیس اداره فرهنگ و ارشاد طرقبه شاندیز گفت: طرقبه شاندیز ظرفیت بالایی برای نمایشگاه دائمی بودن دارد. با این حجم از مسافر اگر درست حمایت شود و به لحاظ بُعد فرهنگی اجتماعی با توجه به میزبانی از زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) باید منطقه ویژه تعریف شود.پس از گذشت این سال‌ها هنوز کتاب‌فروشی دائمی نداریم.

فیلم| طرقبه شاندیز یک کتابفروشی دائمی ندارد

رضا چاوشان در گفت‌وگو با قدس خراسان، اظهار کرد: طرقبه شاندیز ظرفیت بالایی برای نمایشگاه دائمی بودن دارد. با این حجم از مسافر اگر درست حمایت شود و به لحاظ بُعد فرهنگی اجتماعی با توجه به میزبانی از زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) باید منطقه ویژه تعریف شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد طرقبه شاندیز افزود: پس از گذشت این سال‌ها هنوز کتاب‌فروشی دائمی نداریم. به عنوان مثال اگر دانش‌آموزی نیاز به کتاب کنکور داشته باشد، باید به خیابان سعدی در مشهد بیاید. شهرستان طرقبه شاندیز ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد. ما حتی اگر نیم‌نگاهی به بُعد فروشگاهی و گردشگری داشته باشیم، می‌توانیم این فروشگاه‌ها را ایجاد کنیم؛ اما مستلزم حمایت است تا سرمایه‌گذار فرهنگی رغبت سرمایه‌گذاری در این شهرستان را داشته باشد. پیوست‌های فرهنگی پروژه‌های عمرانی یا گردشگری و شهری ما به کدام سمت و سو می‌رود؟ انتظار داریم این قرابت و نزدیکی به مشهد به درستی دیده شود نه اینکه این نزدیکی سبب دوری آن شود.

خبرنگار: معصومه مومنیان

تصویربردار و تدوینگر:امیر حسن‌پور

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.