مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص وضعیت کشتی‌گیرانی که در اردوی تیم ملی مصدوم شده بودند توضیحاتی را بیان کرد.

آخرین وضعیت کشتی گیران مصدوم از زبان مدیر تیم های ملی

به گزارش قدس انلاین به نقل از فارس، روز گذشته کامران قاسم پور ستاره تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در تمرینات تیم ملی دچار مصدومیت شد که تا 2 یا 3 روز دیگه وضعیت این کشتی‌گیر مشخص خواهد شد. اما با توجه به زمان باقی مانده تا مسابقات جهانی بلگراد بعید است که این کشتی‌گیر به آمادگی لازم دست پیدا کند. بر همین اساس قاسم‌پور مسابقات جهانی صربستان را از دست داد و امیر علی آذرپیرا جانشین او خواهد شد.

در ادامه مصدومیت کامران قاسم‌پور حاشیه هایی پیرامون تیم ملی مبنی بر مصدومیت دوباره رحمان عموزاد و حسن یزدانی در فضاهای مجازی دست به دست شد. 

محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد کشورمان در این خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس گفت: رحمان از ناحیه زانو و حسن یزدانی از ناحیه کتف یک ماه پیش مصدومیت‌های جزئی داشتند که کم کم برطرف شد و تمرینات خود را ادامه دادند. در حال حاضر هم به خوبی تمرینات خود را انجام می‌دهند. باید قبول کنیم که آسیب دیدگی جزئی از ورزش حرفه‌ای است، مخصوصا در ورزش‌هایی که مبارزه ای است این موضوع بیشتر دیده می‌شود. شکر خدا رحمان و حسن یزدانی در حال حاضر مشکل خاصی ندارند و تمرینات خود را دنبال می کنند.

وی افزود: کامران قاسم‌پور هم 3 ماه پیش بود که دچار مصدومیت شد و پزشکان با معاینات مختلف او را زیر نظر گرفتند تا روند درمانی خود را طی کند اما متأسفانه روز گذشته پای مخالف کامران دچار مصذومیت شد که ام آر آی او گرفته شده است و پزشکان ظرف یک یا دو روز آینده نتیجه معاینات خود را اعلام خواهند کرد. در حال حاضر اتفاقی بود که برای کامران افتاد و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه شرایط برای او رقم می‌خورد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.