۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 909497

جیمی کرگر معتقد است محمد صلاح در این پنجره نقل و انتقلاتی جایی نخواهد رفت.

صلاح از لیورپول می‌رود اما نه در این تابستان!

 جیمی کرگر، مدافع سابق‌ لیورپول، معتقد نیست که محمد صلاح در پنجره نقل و انتقالات فعلی توسط لیورپول فروخته نخواهد شد اما این احتمال را در تابستان سال آینده رد نمی‌کند.

صلاح مورد توجه باشگاه عربستانی الاتحاد بوده است، که قبلاً یک بازیکن قرمزها یعنی فابینیو را به خدمت گرفته است، اگرچه لیورپول تمایلی به فروش دارایی ارزشمند خود ندارد و هنوز حتی یک پیشنهاد رسمی برای این بازیکن دریافت نکرده است.

1916170

یورگن کلوپ در کنفرانس مطبوعاتی خود در بعدازظهر جمعه این پیام را تقویت کرد و اهمیت این بازیکن 31 ساله را برای تیمش برجسته کرد، اگرچه در هفته‌های اخیر پول عربستان، نظر بسیاری از بازیکنان و مربیان را تغییر داده است. برای مثال، تصمیم جردن هندرسون برای رفتن به خاورمیانه خیلی‌ها را غافلگیر کرد و لیورپول اکنون برای جلوگیری از دست دادن یکی دیگر از اعضای ارزشمند تیم قبل از موعد مقرر تحت فشار است. در این باره کرگر مدعی شد: "او با ۱۰۰ میلیون‌ نخواهد رفت، شاید با ۱۵۰ میلیون برود. با وجود اینکه عربستانی‌ها تلاش خودشان را خواهند کرد، اما من فکر می‌کنم برای این انتقال خیلی دیر شده است، مشکل همین است. اگر واقعاً به مدل لیورپول تحت رهبری گروه ورزشی فِنوِی فکر می‌کنید، اگر این در زمان بهتری اتفاق می‌افتاد یا تیم، کمی بهتر بود، فکر می‌کنم آن‌ها به طور جدی می‌توانستند در مورد آن فکر کنند. آنها چند سال پیش این کار را با فیلیپه کوتینیو انجام دادند. لیورپول جایگزین کوتینیو را پیدا نکرد، آنها فقط در زمینه‌های دیگر تقویت شدند. اگر این اتفاق بیفتد (رفتن صلاح)، که فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد، باعث می‌شود به تابستان آینده فکر کنم. صلاح دو فصل دیگر قرارداد دارد، بنابراین فکر می‌کنم این موضوع می‌تواند تابستان آینده دوباره مورد بررسی قرار گیرد."

کاراگر به اسکای اسپورت گفت: «اگر پیشنهاد آنها [الاتحاد] همچنان بالاتر و بالاتر می‌رفت، البته رد کردن یک پول خیلی زیاد احمقانه بود. ولی هواداران لیورپول برای خرید فریاد می‌زنند و به دنبال فروش بازیکنان نیستند. او بهترین بازیکن آنهاست و فکر می‌کنم بماند."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.