سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی گفت: استانداری خراسان رضوی به عنوان یک نهاد حاکمیتی این آمادگی را دارد تا تصمیمات متخذه توسط بخش خصوصی را در راستای بهبود شاخص‌های فضای کسب‌و کار از دستگاه‌های متولی مورد پیگیری قرار دهد.

استانداری خراسان رضوی پیگیر بهبود شاخص های فضای کسب و کار در استان

به گزارش قدس خراسان، هادی توانا در جلسه کمیسیون بهبود فضای کسب و کار اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی مشهد ضمن اعلام آمادگی دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال در پیگیری شاخص‌های بهبود دهنده شرایط کسب و کار اظهار کرد: در بین شاخص‌های تعیین کننده ضروری است مواردی که امکان بهبود آن از طریق اصلاح ساز و کارهای درون استانی وجود دارد با همکاری کمیسیون‌های اتاق احصا و بصورت مشخص مورد پیگیری قرار گیرد.

سرپرست دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی افزود: استانداری خراسان رضوی به عنوان یک نهاد حاکمیتی این آمادگی را دارد تا تصمیمات متخذه توسط بخش خصوصی  را در راستای بهبود شاخص‌های فضای کسب و کار از دستگاه‌های متولی مورد پیگیری قرار دهد.

وی بیان کرد:جایگاه استان در شاخص‌های فضای کسب و کار حتما نیاز به بهبود دارد و ضروری است این مهم با همکاری دولت و بخش خصوصی در فصول آتی محقق شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.