رییس دفتر بازرسی ویژه رییس جمهور در امر مبارزه با فساد گفت: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام مربوط به سال های گذشته در کشور وجود دارد که اولویت دولت تکمیل و بهره برداری از این طرح ها است.

بازرس ویژه رییس جمهور: ۴۰۰ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن درویشیان روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار کرد: این طرح های نیمه تمام مربوط به سال های گذشته است که دولت سعی دارد با توجه به اولویت ها این موضوع را سر و سامانی دهد.

وی افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح های نیمه تمام جدی است و رییس جمهور بسیاری از طرح های مهم را شخصا پیگیری می کند.

حجت‌الاسلام درویشیان گفت: همچنین دولت سیزدهم نشست های تخصصی برای کاهش مشکلات مردم برگزار می کند و تاکید دارد که مسولان استانی همواره پیگیر رفع مشکلات باشند.

بازرس ویژه رییس جمهور با تاکید بر اجرای مصوبات سفرهای استانی رییس جمهور، گفت: فراوانی طرح های نیمه تمام دوره های گذشته دلیل تاخیر در انجام برخی کارها است و از مسوولان استانی می خواهیم با اولویت بندی اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت‌الاسلام درویشیان تصریح کرد: اکنون وضعیت درآمدی دولت افزایش یافته است و امیدوار هستیم بخشی از مکشلات کشور در زمینه های مختلف برطرف شود.

وی تاکید بر افزایش درآمد مالیات گفت: برآورد می شود تا ۲ برابر مبلغ مالیات اخذه فرار مالیاتی در کشور وجود دارد و دولت سعی دارد تا از فرار مالیاتی در بخش های گوناگونی جلوگیری کند.

بازدید از طرح استفاده پساب بجنورد در پتروشیمی خراسان و برخی پروژه های نیمه تمام از برنامه های سفر یک روزه رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس‌ جمهور در امر مبارزه با فساد به خراسان شمالی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.