همدان- وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت : در بازید از کارخانه کمباین سازی همدان ماشین در روستای دهپیاز به بانک مرکزی اعلام می کنیم دستور اجازه افزایش تسهیلات برای بخش تولید استان را صادر کند که امیدواریم در نیمه دوم سال سهم بیشتری از تسهیلات در اختیار تولید کنندگان قرارگیرد.

افزایش تسهیلات برای بخش تولید استان همدان

به گزارش قدس آنلاین سید احسان خاندوزی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: درخواستی که استاندار همدان در باره تسهیلات مطرح کردند با توجه به ظرفیت های استان درخواست به حق و درستی است و این موضوع را به بانک مرکزی اعلام می کنیم.

وی ادامه داد: استان همدان نه فقط به عنوان قطب تاریخی و تمدنی در کشور یکی از مراکز پیشرو است بلکه در تولیدات کشاورزی و صنعتی که آینده آن با توجه به طرحهای اقتصادی که امروز شروع شده است، بسیار درخشان خواهد بود.

خاندوزی گفت: به شکل ویژه ای باید برای جهش اقتصادی همدان تلاش کنیم و در این مسیر دستگاههای دولتی باید تلاش بیشتری داشته باشند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی هدف از حضور درهمدان را پیگیری مشکلات کارخانه های تولیدی در این استان و رفع موانع تولید عنوان کرد.

وی تاکید کرد: تولید کنندگان از دولت توقع دارند مسیر تولید و صادرات و زمینه برای گسترش و توسعه آنها هموار تر شود که به همین جهت، رئیس سازمان مالیاتی کشور برای رفع مسایل مالیاتی فعالان اقتصادی استان در این سفر هستند و به تک تک واحدهایی که نیازمند رسیدگی ویژه است دستور لازم را صادر می کنند تا رفع گره صورت بگیرد.

خاندوزی یادآورشد: همچنین در این سفر مدیرعامل بانک کشاورزی هستند تا برای تولید کنندگان بخش کشاورزی و پشتیبانی و تجهیزات کشاورزی که در حال بازدید از آنها هستیم و در سطح ملی شناخته شده اند، بتوانیم با این کمک ها، تسهیلات و همچنین برای مقررات زدایی و رفع موانع گمرکی و مالیاتی شاهد رشد اقتصادی سریعتر و افزایش بیشتر درآمد سرانه استان با توجه به اهداف برنامه هفتم توسعه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.