نیروهای امنیتی پاکستان در سه عملیات جداگانه علیه داعش ضمن بازداشت ۵ نفر از زنان عضو این گروه تروریستی، ۸ داعشی دیگر را نیز در ایالت بلوچستان کشتند.

تعدادی از تروریست‌های داعش در پاکستان کشته شدند

به گزارش ایرنا به نقل از ایرنا، ماموران دایره مبارزه با تروریسم واقع در ایالت بلوچستان با شناسایی مخفیگاه متعلق به عناصر داعشی موفق به هلاکت ۵ نفر از آنان شدند. این عملیات در شهرستان "واشوک" انجام شد که در مجاورت نقطه مرزی مشترک پاکستان با ایران قرار دارد. ۳ تروریست داعش در شهر "کویته" مرکز ایالت بلوچستان به هلاکت رسیدند.

عملیات نیروهای اطلاعاتی پاکستان در شهرهای "لاهور" و "شیخوپوره" واقع در ایالت پنجاب نیز منجر به بازداشت ۵ نفر از زنان عضو گروه تروریستی داعش شد. در این عملیات از تروریست‌های بازداشت شده کتابچه‌های ممنوعه و مهمات کشف و ضبط شد.

اواسط خرداد امسال منابع امنیتی پاکستان مدعی شدند که یک تروریست داعشی به نام "ثنا الله غفاری" معروف به "شباب المهاجر" مغز متفکر حملات تروریستی داعش در کشورهای منطقه از جمله ایران، پاکستان و تاجیکستان در ولایت «کنر» افغانستان به هلاکت رسید.

حوادث تروریستی طی دو سال اخیر به طور بی سابقه‌ای در پاکستان شدت یافته است. طی یکسال گذشته گروه‌های داعش و تحریک طالبان پاکستان مسوولیت بسیاری از عملیات‌های بمب‌گذاری و انتحاری را در مناطق مختلف ایالات خیبرپختونخوا و بلوچستان برعهده گرفته‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.