مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی کامل تمامی بیمارستان‌ها جهت خدمت‌رسانی شایسته در دهه پایانی ماه صفر و حد فاصل روزهای اربعین حسینی تا شهادت امام رضا(ع) خبر داد.

آمادگی تمام بیمارستان‌های مشهد برای خدمت‌رسانی در دهه پایانی ماه صفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، رضا وثوقی‌مقدم اظهارکرد: طبق روال همه ساله تمامی بیمارستان‌ها جهت خدمت‌رسانی شایسته از آمادگی کامل جهت خدمت‌رسانی به زائران پیاده رضوی در ایام دهه پایانی ماه صفر به‌ویژه روزهای اربعین حسینی، رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و شهادت امام رضا(ع) برخوردار هستند تا در صورت نیاز خدمات درمانی سرپایی و بستری مورد نیاز را به زائران و مجاوران امام رضا(ع) ارائه کنند.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه در روزهای خاص سال افزایش کادر درمانی و تجهیزات پزشکی بیمارستانی را در تمام بیمارستان‌ها داریم، بیان کرد: در طول این ایام به‌ویژه ۳ روز پایانی ماه صفر تمامی بیمارستان‌ها با ظرفیت کامل آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند و برای روزهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ صفر اورژانس‌های تمامی بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی به‌خصوص مراکز درمانی اطراف حرم مطهر رضوی در آماده‌باش کامل هستند.

وی با بیان اینکه عمده مواردی که در سال‌های قبل در این ایام به بیمارستان‌ها مراجعه کردند مربوط به مسمومیت‌های غذایی بوده است، خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهیم قبل از مصرف خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها از سالم بودن و بهداشتی بودن آن و همچنین مکان آماده شدن آن خوردنی‌ و نوشیدنی‌ اطمینان کامل حاصل نمایند.

وثوقی‌مقدم تأکید کرد: همچنین باید اشاره کنیم که خدمات بیمارستانی و اعمال جراحی اورژانسی و غیراورژانسی در ایام دهه پایانی ماه صفر هم طبق روال قبل و برنامه‌ زمان‌بندی شده انجام می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.