مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: باید تلاش کنیم برای نسل امروز داشته‌های این انقلاب و نظام را تبیین کنیم امید به آینده را نیز با زبان نرم و دلنشین در دل جوانانمان بارور کنیم که در دام عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

سردار شریف: جوانان فریب عملیات روانی دشمن را نخورند

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه در یادواره شهدای پیرجل و ندیک شهرستان شهربابک استان کرمان اظهار کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری تصریح فرموده‌اند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار ملت عزیزمان که رهروان امام حسین (ع) هستند از چنان استحکامی برخوردار است که دنیا به آن اعتراف می‌کند.

وی افزود: امروز سران کشورهای دنیا به عظمت نظام پی برده‌اند و این انقلاب متعلق به همه ملت ایران است.

وی با اشاره به مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملتی که در راه انقلاب زحمت کشیده و خون داده‌ است برای ایجاد عدالت و اهداف انقلاب تلاش می کند تا به آرمان های بلند و تمدنی خود برسد.

سردار شریف گفت: فلسفه انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم، نابرابری و فساد در جامعه بوده  و تامین سعادت دنیا و آخرت از برنامه های آن است  و این مطالبه را همواره رهبر معظم انقلاب یادآوری می‌کنند.

سخنگوی سپاه با اشاره به اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب گفت: از جمله اهداف شهدا این بود که این انقلاب به عنوان الگو و الهام بخش برای تمام مردم و مسلمانان دنیا باشد لذا هر چقدر ما برای رسیدن به معیارهای انقلاب تلاش کنیم لبخند رضایت شهدا را خواهیم داشت.

مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به لزوم تبیین عملکرد و دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی برای جامعه به ویژه نسل جوان و تاکید بر اهمیت امید آفرینی در فضای عمومی کشور خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم برای نسل امروز داشته‌های این انقلاب و نظام را تبیین کنیم، امید به آینده را نیز با زبان نرم و دلنشین در دل جوانانمان بارور کنیم که آنان در دام عملیات روانی دشمن قرار نگیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.