مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشورگفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی است تا هرچه سریعتر پرداخت شود.

پرداخت بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی توسط صندوق بازنشستگی کشور

به گزارش قدس آنلاین به نقل از برنا، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در نشست هم اندیشی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران ستادی این صندوقنشست هم اندیشی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تعدادی از مدیران ستادی این صندوق که علاوه بر روسای کانون های بازنشستگی، معاونان توسعه مدیریت و منابع، امور فنی و بیمه ای، مدیران کل فرهنگی و اجتماعی، امور مالی و دفتر هماهنگی امور استان ها و تعدادی از کارشناسان صندوق نیز حضور داشتند، با تاکید بر اهمیت برنامه هفتم توسعه برای بازنشستگان و صندوق بازنشستگی، گفت: طی هفته های اخیر چندین نشست مشترک با اعضای کمیسیون های تلفیق و اجتماعی مجلس برای طرح مهم ترین خواسته ها و مطالبات بازنشستگان عزیز از جمله تکلیف شدن اجرای ماده ۸۵ به دستگاه های اجرایی و متناسب سازی حقوق برگزار شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر برگزاری نشست مشترک، دیدارهای جداگانه ای با تک تک نمایندگان عضو این کمیسیون ها و سایر نمایندگان اثرگذار مجلس برگزار شده و در تمامی این نشست ها، نمایندگان بر حمایت از خواسته های بازنشستگان و اجرای ماده ۸۵ و متناسب سازی تاکید کرده اند که امیدواریم این همراهی ها، خود را در صحن علنی هم نمایان کند.

ترکی با اشاره به برخی اقدامات صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تاخیر در پرداخت کسور حقوق بازنشستگان از چهار ماه تعویق، اکنون به یک ماه رسیده که امیدواریم در نیمه دوم سال این پرداخت ها به روز شده و دغدغه بازنشستگان در این حوزه به طور کامل حل شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۳۱۱ میلیارد تومان از مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت شده و مابقی اسناد نیز در حال رسیدگی است تا هرچه سریعتر پرداخت شود. ضمن اینکه مطالبات سال های گذشته به غیر دو سند درمانی به طور کامل تسویه شده است.

او یادآور شد: با اقدامات انجام شده در این حوزه عملا مطالبات مراکز درمانی از چندین هزار میلیارد تومان به نزدیک ۲۰۰میلیارد تومان رسیده؛ آن هم اسنادی که یا در حال رسیدگی است یا درحال پرداخت است.

در این نشست، نمایندگان کانون های بازنشستگی استان های مختلف کشور به طرح مطالبات و خواسته های بازنشستگان از جمله اجرای متناسب سازی حقوق، اجرای ماده ۸۵قانون مدیریت خدمات کشوری، پرداخت به موقع وام های ضروری و ازدواج فرزندان، سه ماهه شدن قرعه کشی وام ضروری ۳۰میلیون تومانی به جای قرعه کشی ماهانه، عضویت یک نماینده از صندوق بازنشستگی در هیات امنای تامین اجتماعی و صندوق های وابسته با هدف دفاع از حق و حقوق بازنشستگان کشوری در این نهاد بالادستی و در نهایت تعیین تکلیف سهام بیمه ملت بازنشستگان و مشخص شدن برنامه های گردشگری و سفر کارت بازنشستگان شدند.

روسای کانون های بازنشستگی حاضر در این نشست، همچنین از همراهی و تلاش های مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و تیم مدیریت صندوق برای پیگیری مطالبات بازنشستگان از نمایندگان مجلس و سازمان ها و نهادهای مربوطه قدردانی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.