پیکر شهید سرهنگ دوم حسن طاهری از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی که جمعه شب ۲۴ شهریورماه جاری هنگام پاکسازی جاده‌ها از وجود قاچاقچیان مواد مخدر به شهادت رسیده بود روز سه شنبه در زادگاهش شهرستان گناباد تشییع شد.

پیکر شهید مدافع امنیت در گناباد تشییع شد
به گزارش قدس خراسان، در این آیین که با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل نظامی و انتظامی استان‌های خراسان رضوی و جنوبی برگزار شد پیکر شهید سرهنگ طاهری از مقابل ساختمان پلیس راهنمایی و رانندگی تا مصلای امام خمینی (ره) گناباد تشییع و سپس برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت قاسم گناباد منتقل شد.

شهید سرهنگ دوم "حسن طاهری" به همراه ستوان دوم "سجاد زارع مقدم" از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نهبندان استان خراسان جنوبی همزمان با شب شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) هنگام گشت زنی و تامین امنیت جاده و پاکسازی محورهای مواصلاتی شهرستان نهبندان به بیرجند از وجود قاچاقچیان موادمخدر به شهادت رسیدند.

پیکر شهید زارع مقدم روز دوشنبه در شهرستان قاین و پیکر شهید طاهری روز سه شنبه در شهرستان گناباد تشییع شد.

شهید مدافع امنیت سرهنگ دوم حسن طاهری اهل روستای چاه میغانی از توابع بخش مرکزی گناباد بود و از وی ۲ دختر و ۲ پسر به یادگار مانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.