امروز دوشنبه همزمان با اعیاد یهودی شماری از شهرک نشینان به قبله اول مسلمانان جهان تعرض کردند.

شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز سه شنبه تحت تدابیر شدید امنیتی نظامیان صهیونیست از طریق ورودی باب المغاربه به مسجدالاقصی تعرض کردند.

در جریان این تعرض، نظامیان صهیونیست به طور گسترده در دروازه‌ها و صحن‌های مسجدالاقصی مستقر شده و اقدام به حمایت از تعرض صهیونیست‌ها کردند.

همچنین شهرک نشینان در ایام اعیاد یهودی، به طور گسترده در اطراف دیوار براق تجمع کرده و مشغول به جا آوردن مناسک تلمودی هستند.

این در حالی است که در روزهای اخیر فراخوان‌های صادره از سوی گروه‌های افراط گرای صهیونیست برای تشدید تعرضات علیه مسجدالاقصی افزایش پیدا کرده است. اعیاد یهودی از روز جمعه گذشته آغاز شده و طی آن صهیونیست‌های افراطی از نیت خود برای انجام تعرضات گسترده به مسجدالاقصی خبر داده اند.

اوقاف اسلامی قدس اشغالی در این باره با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست از صبح امروز در اقداماتی تحریک‌آمیز به مسجدالاقصی تعرض کرده و اقدام به برگزاری مناسک تلمودی کردند.

در پی تشدید تجاوزات صهیونیست‌ها گروه‎‌های ملی و اسلامی فلسطینی در قدس با صدور بیانیه‌ها و فراخوان‌هایی بر لزوم حضور گسترده فلسطینیان در مسجدالاقصی جهت حمایت و حفاظت از آن تاکید ورزیدند

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.