نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل همزمان با اعتراض به سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل برای مدت کوتاهی بازداشت شد.

بازداشت نماینده اسرائیل همزمان با سخنرانی رئیسی در سازمان ملل

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل هنگام سخنرانی آیت الله رئیسی، رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل بدلیل رفتارهای خلاف عرف و اقدامات غیردیپلماتیک از سوی نیروهای امنیتی سازمان ملل بازداشت شد.

«گیلاد اردان» که نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل است، هنگام سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل، تصویری از مهسا امینی را بلند کرد تا به زعم خود به سخنرانی رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل اعتراض کند، اما این رفتار دیپلمات صهیونیستی برای او بسیار گران تمام شد، چون پلیس سازمان ملل متحد، خیلی زود نماینده اسرائیل را در اقدامی بی سابقه بازداشت کرد. پلیس سازمان ملل دیپلمات صهیونیستی را بدلیل برهم زدن نظم جلسه مجمع عمومی بازداشت و او را از محل نشست رهبران خارج کرد.

با این حال گفته شده است که با تقلا و درخواست‌های مکرر تیم امنیتی و دیپلماتیک اسرائیل، نماینده این رژیم از بازداشت پلیس آزاد شد.

هیئت دیپلماتیک اسرائیل در سازمان ملل متحد، کمپینی ضدایرانی را همزمان با برگزاری نشست هفتاد و هشتم مجمع عمومی مجمع عمومی به راه انداخته است و در تصاویر متعددی به هتک حرمت مقامات و رئیس جمهور ایران همزمان با نشست سازمان ملل پرداخته است.

رئیس جمهور ایران در جریان نشست مجمع عمومی سازمان ملل تاکید کرد: سال گذشته، سال پیروزی ملت ایران بود. برخی از کشورهای غربی و سرویس‌های اطلاعاتی آنها در سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی شدند و یکبار دیگر قدرت ملت ایران را دست کم گرفتند.

از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی، دشمنان ملت ایران با "بحران‌سازی‌های پیاپی"، انواع جنگ و تحریم و فشار حداکثری را بر مردم ما تحمیل کردند. چهل و پنج سال است که این سیاستها شکست خورده و ملت ایران به "پیروزی‌های پیاپی" دست یافته است. اکنون آنها با جمهوری اسلامی‌ای مواجه هستند که به پشتوانه پیوند عمیق با ملت خود، هم مقاومت کرده و هم پیشرفت.

در سال گذشته نیز ملت ایران آماج بزرگترین حمله رسانه‌ای و جنگ روانی تاریخ قرار گرفت. آیا آمریکا که خود، بزرگترین زندان مادران در جهان است می‌تواند صادقانه نگران حقوق زنان باشد؟ در این مدت، تصویری که از ایران به جهان مخابره می‌شد، محصول سرکوب اطلاعات معتبر و اشاعه اطلاعات نامعتبر بود.

با وجود تولید و انتشار دهها هزار خبر و گزارش دروغ درباره ایران، واقعیت‌های مهمی از ایران در سراسر جهان سانسور می‌شود:

آیا شما تاکنون چیزی درباره بمباران شیمیایی مردم ایران شنیده‌اید؟ آن سلاح‌های شیمیایی را برخی از اروپایی‌ها به صدام داده بودند.
آیا تصویر مصدومان شیمیایی را که هنوز زنده‌اند ولی حدود ۳۵ سال است که در بیمارستان بستری هستند و درد می کشند، دیده‌اید؟
آیا تصویر کودکان مبتلا به بیماری پروانه‌ای که بخاطر تحریم دارو توسط آمریکا و برخی کشورهای غربی، درد می کشند، از قاب رسانه‌های اصلی به دنیا مخابره شده است؟
آیا تصاویر جلوه‌های صبر و مقاومت و ایثار و شهادت در مردم مقاوم ایران اسلامی دیده‌اید؟
آیا از حرکت بی‌بدیل و ۲۲ میلیونی مردم کشورهای مختلف در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در عراق چیزی شنیده‌اید؟
آیا جلوه‌های صبر و مقاومت و ایثار و شهادت انقلاب اسلامی ملت ایران را دیده‌اید؟
امنیت امروز اقلیم کردستان مدیون مجاهدت‌های سردار شهید قاسم سلیمانی، فرمانده مبارزه با تروریسم است وگرنه در آتش داعش می‌سوخت. اما آیا چیزی از این رشادت‌ها در رسانه‌ها و هالیوود به شما نشان داده یا خواهند داد؟

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.