بازیکنان تیم فوتبال استقلال از رفتار مدیران باشگاه و عدم تحقق وعده‌های داده شده ناراحت هستند.

ناراحتی بازیکنان استقلال از مدیران باشگاه؛ وعده فروشی ادامه دارد!

به گزارش قدس آنلاین، در یکی دو روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به جواد نکونام پیشنهاد جذب ماشاریپوف هافبک ازبکستانی را داده و سرمربی تیم فوتبال استقلال موافقت خود را با جذب این بازیکن اعلام کرده است. در ادامه آمده بود از آنجایی که رعایت سقف قرارداد اجازه جذب دومین بازیکن خارجی به استقلال را نمی‌دهد طبق وعده قبلی، نکونام با برخی بازیکنان برای کاهش قرارداد صحبت خواهد کرد تا ماشاریپوف جذب شود.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد نکونام هیچ مسئولیتی در قبال کاهش قرارداد بازیکنان قبول نکرده است و تنها در مقطعی برای کمک به باشگاه از بازیکنان خواست که در صورت رضایت قراردادشان را کاهش دهند. بازیکنان با این شرط حاضر بودند قراردادشان را کم کنند که مطالبات فصل گذشته آنها پرداخت و تسویه شود، اما مدیران استقلال موفق به این کار نشدند، ضمن اینکه قرار بود بخشی از مطالبات این فصل بازیکنان نیز پرداخت شود که این کار انجام نشده است.

بازیکنان استقلال به شدت از رفتار مدیران باشگاه ناراحت هستند و تا امروز برای جلوگیری از حواشی و درخواست نکونام درباره مشکلات صحبتی نکرده‌اند.

در مدتی که لیگ برتر تعطیل بود مدیران استقلال این فرصت را داشتند که مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند، اما نتوانستند بودجه‌ای تهیه کنند. این در حالی است که چک اسپانسر نیز برگشت خورده بود و مشخص نیست آیا تاکنون پاس شده است یا نه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.