۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 917473

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف شش تن چوب جنگلی قاچاق از دو دستگاه خودرو نیسان توسط ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد.

کشف ۶ تن چوب قاچاق در ملایر

سرهنگ احمد ساکی افزود: در راستای برخورد قاطعانه با ورود انواع کالای قاچاق، مامورین کلانتری ۱۳ در حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی به دودستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و این خودروها را به منظور بررسی دقیق تر مدارک و نوع محموله آن متوقف می کنند
 
 این مقام مسئول اظهار کرد: با بازرسی به عمل آمده توسط مامورین از داخل خودروها ، مقدار شش تن چوب جنگلی  بدون مجوز قانونی کشف و ضبط گردید که ضمن تشکیل پرونده دو نفر متهم به مراجع قضایی معرفی شدند.
 
ساکی تصریح کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق  و غیرمجاز  و از جمله چوب های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور به صورت ویژه در دستور کار مامورین یگانهای اجرایی انتظامی ملایر  قرار دارد.


 فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف یک کیلوگرم موادمخدر تریاک با تلاش ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان خبر داد و گفت: در راستای مبارزه با عرضه و توزیع موادمخدر و برخورد قاطع با سوداگران مرگ، ماموران کلانتری ۱۳ شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه توزیع مواد مخدر بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
ساکی افزود: ماموران پس از تلاش های شبانه روزی و انجام شگردهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و متهم را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.
 
 فرمانده انتظامی ملایر همچنین از دستگیری یک نفر سارق و کشف اموال سرقتی توسط ماموران یگان امداد  خبر داد و اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان در پی اطلاع از فعالیت مجرمانه فردی در زمینه توزیع مواد مخدر، سرقت و خرید اموال سرقتی، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
 
 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، ساکی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی در بازرسی از محل سکونت متهم مقادیری اموال سرقتی شامل یک دستگاه جوشکاری، یک دستگاه دوربین مداربسته، یک دستگاه فرز، یک دستگاه پوست کن نجاری و تعدادی اموال دیگر را کشف کردند و در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.