رئیس اورژانس کرمان از انحراف اتوبوس از مسیر در محور رفسنجان به کرمان خبر داد و گفت: ۳۴ نفر از سرنشینان اتوبوس تهران عازم زاهدان مصدوم شدند.

انحراف اتوبوس تهران ـ زاهدان / ۳۴ ‌سرنشین‌ اتوبوس ‌مصدوم شدند

به گزارش قدس آنلاین، سیدمحمد صابری رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان ‌از انحراف اتوبوس از مسیر در محور رفسنجان به کرمان خبر داد و اظهار داشت: این اتوبوس از تهران عازم زاهدان بوده که ساعت اولیه بامداد امروز شنبه اول مهرماه در محدوده باغین از مسیر منحرف می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه، گفت: ساعت ۱:۱۰ بامداد امروز به دنبال دریافت گزارش انحراف از مسیر اتوبوس در محور رفسنجان به کرمان بلافاصله ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه این حادثه ۳۴ نفر مصدوم به جای گذاشته است، افزود: مصدومان این حادثه شامل یک دختر و سه پسر ۳ ماهه الی ۷ ساله، ۶ زن و ۲۴ مَرد ۱۶ الی ۶۵ ساله است.

وی با اشاره به اینکه از ۳۴ مصدوم این حادثه، ۶ مصدوم در محل حادثه به صورت سرپایی درمان شدند، ادامه داد: ۲۸ مصدوم دیگر این حادثه بعد از دریافت خدمات فوریت‌های پزشکی به بیمارستان‌های شهید باهنر، حضرت فاطمه(س) و سیدالشهدا(ع) کرمان منتقل شدند.

صابری با بیان اینکه از ۲۸ مصدوم منتقل شده به مراکز درمانی تعداد ۲۱ مصدوم تا ساعت ۷:۳۰ صبح امروز بعد از دریافت خدمات پزشکی ترخیص شده‌اند، گفت: ۷ مصدوم دیگر همچنان در بیمارستان‌های شهید باهنر و حضرت فاطمه(س) تحت درمان هستند که حال عمومی تمامی آنها مساعد است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.