معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نیاز اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احداث مجدد پل سیبلی آستارا گفت: این پل در سه ماه آینده احداث شده و با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد ۵۰ درصد این اعتبار توسط ستاد مدیریت بحران و مابقی را سازمان راهداری تأمین می‌کند.

معاون وزیر راه: پل سیبلی آستارا در سه ماه آینده احداث می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز در حاشیه بازدید از شهر سیل‌زده آستارا و پل تخریب شده سیبلی این شهر و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این پل در مسیر یک جاده ترانزیتی قرار داشته و احداث آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، اظهار کرد: پس از سیل آستارا و تخریب پل سیبلی درست در همان دقایق نخست این حادثه تدابیر بسیار خوبی در مدیریت بحران استان انجام شده است.

وی با ابرار خرسندی از عدم وقوع خسارت جانی در اثر سیل آستارا و تخریب پل سیبلی گفت: وقوع این سیل همزمان با بازگشت مسافران از گیلان بود لذا اگر تدابیر خوب ستاد مدیریت بحران در استان نبود شاهد خسارت جانی در این سیل بودیم.

معاون‌ وزیر راه و شهرسازی از ایجاد یک راه انحرافی برای تردد خودروها در جاده ترانزیتی آستارا-تالش خبر داد و افزود: با تخریب پل سیبلی و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سریعترین زمان ممکن یک راه انحرافی به‌صورت پل خرپایی برای دسترسی خودروها ایجاد می‌شود.

امانی با اشاره به نیاز اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احداث مجدد پل سیبلی آستارا بیان کرد:  این پل در سه ماه آینده احداث خواهد شد و با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد ۵۰ درصد این اعتبار توسط ستاد مدیریت بحران و مابقی را سازمان راهداری تأمین می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.