دومین سالگرد ارتحال ملکوتی علامه حسن حسن زاده آملی عالم برجسته وسالک توحیدی، با حضور شاگردان، استادان حوزه ودانشگاه و مردم شهرستان آمل برگزار شد.

دومین سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم، با اشاره به نقش مردم مازندران در گسترش آموزه های دین مبین اسلام گفت: پیشگامی برپایی حکومت علویان در ایران از افتخارات مردم شهر دارالمومنین آمل است.

آیت الله علی معلمی افزود: از آمل، علمای بسیاری برخواستند که برای گسترش مفاهیم و آموزه های دین اسلام و آل الله نقش به سزایی ایفا کردند.

وی با اشاره به بنیان گذاری جمهوری اسلامی ایران و نقش مردم مازندران برپایه سابقه درخشان درپیروزی انقلاب و نیز دوران دفاع مقدس گفت: از جمله نعمت های پروردگار به ما شکل گیری وتداوم جمهوری اسلامی ایران با حاکمیت ولی فقیه است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری همچنین در ادامه با نقد شبهات حاکمیت فقیه و ولایت فقیه تصریح کرد: درمجلس خبرگان ۸۸ فقیه با قسم به قرآن امور را بررسی می‌کنند.

دومین سالگرد ارتحال علامه حسن زاده آملی برگزار شد

تقوا و مردمی بودن خصوصیات بارز علامه حسن زاده آملی

آیت الله معلمی همچنین در ادامه با اشاره به تقوا، پرهیزگاری، توانمندی های بالای علمی و فقهی مرحوم علامه حسن زاده آملی گفت: این امر درست است برای ما که اگر در مسیری که وارد شدیم، باید کامل و شایسته تلاش کنیم و فرد مفیدی در زمان حیات خود برای دیگران باشیم.

وی افزود: هرکسی برای خداوند یکتا خود را خالص کند، خدواند هم او را درمیان مردم بلندمرتبه می کند.

آیت الله معلمی، در پایان، مهمترین درس از زندگی علامه حسن زاده را بهره گیری از فرصت همگامی علم وعمل، خالص سازی برای خدا وخیرمردم را خواستن اعلام کرد ویادآورشد، ما نیز باید به اندازه توان دراین مسیر قدم برداریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.