مدیرکل شیلات هرمزگان با بیان اینکه پیش‌بینی میزان صید امسال بالغ بر ۱۰۵۰ تن است گفت: بالغ بر ۱۷۰ فروند شناور میگوگیر و حدود دو هزار و پانصد نفر صیاد در فصل صید میگوی امسال مشارکت دارند.

پیش‌بینی صید ۱۰۵۰ تن میگو از آب‌های هرمزگان

به گزارش قدس آنلاین، در اولین روز از فصل صید میگوی هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان، مدیر عامل اتحادیه تعاونی های صیادی استان و رئیس شیلات شهرستان بندرعباس از صیدگاه میگو در هرمزگان و روند اجرای فصل صید میگو در آب‌های این استان بازدید کردند.

 مدیرکل شیلات هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت: زمان صید میگو بعد از گشت‌های تحقیقاتی توسط کارشناسان پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان و برگزاری جلسه کمیته مدیریت صید با حضور جامعه صیادی مشخص می‌شود.

وی تصریح کرد: امروز روز آغاز صید میگوی استان خواهد بود، صیدگاه میگو در هرمزگان به صورت یکپارچه از شهرستان سیریک تا منطقه درگهان در شهرستان قشم است.

بارانی با اشاره به اینکه طبق برآوردهای که توسط پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان صورت گرفته است افزود: امسال صید میگو بالغ بر هزار و پنجاه تن به صورت مجاز خواهیم داشت که از این مقدار حدود ۶۰۰ تن میگوی درشت و ۴۵۰ تن میگوی ریز است. 

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: بالغ بر ۱۷۰ فروند شناور میگوگیر و حدود ۲۵۰۰ صیاد در فصل صید میگوی امسال مشارکت دارند.

بارانی بیان کرد:  طبق پیش‌بینی‌های انجام شده توسط پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان خوشبختانه امسال صید دو برابری نسبت به سال گذشته خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.