سخنگوی دولت با اشاره سنگ اندازی های جریان های داخلی و خارجی برای عدم موفقیت و افتخار آفرینی ایران گفت: می خواستند امنیت ایران را خدشه دار کنند ولی خودشان آواره کوچه های آلبانی شدند.

سخنگوی دولت:می‌خواستند امنیت ایران را خدشه‌دار کنند ولی خودشان آواره کوچه‌های آلبانی شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت سیزدهم عصر امروز در برنامه «آقای سخنگو! کجا ایستاده ایم» که در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شد با اشاره به نقش ایران در آینده نظم جهانی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم با تجربه گرفتن از مسیر گذشته حتما مسیری بهتری را برای آینده ایران متصور شده است.

جهرمی با اشاره سنگ اندازی های جریان های داخلی و خارجی برای عدم موفقیت و افتخار آفرینی ایران گفت: می خواستند امنیت ایران را خدشه دار کنند ولی خودشان آواره کوچه های آلبانی شدند.

وی افزود: می خواستند ایران را منزوی کنند اما امروز ایران در عرصه هایی چون بریکس و شانگهای نقش ویژه ای را ایفا می کند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: می خواستند فروش نفت ایران را به صفر برسانند اما امروز ما نه تنها نفت را به قیمت بالا می فروشیم بلکه پترو پالایشگاه های فرا سرزمینی ایجاد کرده ایم.

جهرمی تصریح کرد: می خواستند صنعت فضایی ما را منزوی کنند اما امروز ما در صنعت فضایی در جهان پیش رو شده ایم.

وی در ادامه گفت: می خواستند ورزشکاران را علیه پرچم کشورشان بشورانند امروز می بینیم که ورزشکاران قهرمان ما در بازی های آسیایی افتخار می آفرینند و بوسه بر پرچم کشور می زنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.