نمایش موزیکال «حسن کچل» کاری از گروه هنری «سها» به مناسبت روز جهانی کودک در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. 

«حسن کچل» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود

به گزارش قدس آنلاین از فرهنگسرای نیاوران، این نمایش به کارگردانی «محمدامین کشانی» از روز شنبه ۱۵ مهرماه از ساعت ۱۷ در این مجموعه اجرا می‌شود.

گروه هنری سها ضمن حفظ فضای نوستالژیک و سنتی حسن کچل، با اجرای این نمایش در فضایی جدید با تم خاص و موزیکال، لحظات شادی را برای کودکان به ارمغان می‌آورد.

حسین حاجی‌پور، ابوالفضل شیخ میری، محمد صمدی، پانیذ مبینی، مریم شفیعی و احسان عیدی بازیگران این نمایش هستند.

همچنین پری زاخر به عنوان دستیار کارگردان، سارا شفیعی(نور و صدا) اکبر کشانی (سرپرست گروه)، لیلا مختاری و مرتضی جودکی (طراح صحنه)، پوریا پورمشحور (ساخت عروسک) و محمد آزادی (طراح پوستر) از دیگر عوامل هنری نمایش حسن کچل هستند.

حسن کچل فردی تنبل است که مادرش از او خسته می‌شود و تصمیم می‌گیرد او را از خانه بیرون کند تا سراغ کاری برود و ...

نمایش حسن کچل از ۱۵ تا ۳۰ مهرماه ۱۴۰۲ همه روزه از ساعت ۱۷ در فضای باغ فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود و بلیت آن از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۷۴۱۵۲۸۰ قابل تهیه است.

نمایش، نقد و بررسی مستند داستانی «آرزوهای ابوالفضل»
در نخستین نشست کانون فیلم کافمای فرهنگسرای سرو، نمایش، نقد و بررسی مستند داستانی آرزوهای ابوالفضل به کارگردانی بهرام لطفی و تهیه کنندگی المیرا نیکخواه ، شنبه ۱۵ مهرماه ساعت۱۴ در خانه موزه شریعتی برگزار می شود.

داستان فیلم درباره ابوالفضل جوانی با آرزوهای بزرگ، اما دستی تنگ است که با تمامی سختی های مالی تصمیم به راه اندازی کسب و کاری می‏ زند و ...

«حسن کچل» به فرهنگسرای نیاوران می‌رود

در ادامه نمایش فیلم مراسم پرسش و پاسخ با کارگردان برگزار می شود.

کانون فیلم کافمای فرهنگسرای سرو ‌شنبه های هر ماه با نمایش، نقد و بررسی یک فیلم سینمایی و یک فیلم کوتاه میزبان علاقه‌مندان است. این کانون ‌شنبه‌ها ساعت ۱۴ در خانه موزه دکتر علی شریعتی واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نرسیده خیابان دکتر فاطمی غربی، کوچه نادر، پلاک ۹ میزبان علاقه‌مندان به سینماست. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۶۹۴۵۱۵۱ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.