تلفات صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی در پی عملیات امروز نیروهای مقاومت به بیش از ۳۰۰ کشته و ۱۶۰۰ مجروح رسیده که حال ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است. منابع عبری از بروز خسارات سنگین بر اثر تداوم اصابت موشک به تل‌آویو خبر می‌دهند.

عملیات «طوفان الاقصی»| القسام: ۱۰۰ موشک به عسقلان شلیک کردیم/ نتانیاهو: جنگ سختی خواهیم داشت/ تأیید هلاکت سرگرد صهیونیست

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس و تسنیم، صبح روز شنبه بود که بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل هفت شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمامر عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم موقت محسوب می‌شود؛ ویدئوهای زیادی از حضور رزمندگان عزالدین القسام در داخل شهرک‌ها منتشر شده است.

در این میان «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین القسام به شبکه الجزیره گفت که عملیات «طوفان الاقصی» در مرحله اول خود قرار دارد.

«صالح العاروری»، معاون رئیس دفتر سیاسی حماس نیز به این شبکه خبری گفت: «حماس شمار زیادی اسیر اسرائیلی از جمله افسران عالیرتبه در اختیار دارد، آنچه در اختیار داریم، همه اسرای ما را در زندانهای اسرائیل آزاد خواهد کرد».

در همین حال یک منبع وابسته به حماس در مصاحبه با رسانه‌های فلسطینی اعلام کرد که بیش از ۵۰ صهیونیست‌ در عملیات امروز (شنبه) نیروهای مقاومت اسیر شده‌اند.

به گفته این منبع حماس، نیروهای مقاومت فلسطین حداقل ۵۳ نفر از ساکنان فلسطین اشغالی شامل چندین نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی را اسیر گرفته و به نوار غزه منتقل کردند.

در این راستا سردبیر ، سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» روز شنبه در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: «اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم».

سردرگمی سرکردگان اسرائیل در پی عملیات مقاومت

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از تسنیم، سردمداران رژیم صهیونیستی نه‌تنها از عملیات نظامی نیروهای مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی غافلگیر و شوکه شده‌اند، بلکه به‌شدت از ورود حزب‌الله لبنان به این درگیری‌ها واهمه دارند.

۱۶۰ شهید و هزار زخمی در حمله ارتش صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت فلسطین خبر داد که از صبح امروز تاکنون در حملات رژیم صهیونیستی به غزه بیش از ۱۶۰ نفر شهید و حدود هزار نفر نیز زخمی شده‌اند.

160 شهید و هزار زخمی در حمله ارتش صهیونیستی به غزه

فارس نوشت: وزارت بهداشت فلسطین بعدازظهر امروز (۱۵ مهر) اعلام کرد که طی حملات ارتش اشغالگر قدس از صبح امروز تاکنون در منطقه غزه، بیش از ۱۶۰ فلسطینی به شهادت رسیده و بالغ بر هزار نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

منابع فلسطینی می‌گویند که ارتش صهیونیستی به شدت در حال بمباران منطقه غزه است و صدای انفجارها لحظه‌ای قطع نمی‌شود.

 «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز شنبه در اولین واکنش به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی گفت که اسرائیل در شرایط جنگی با مقاومت در نوار غزه قرار دارد و این تنها یک عملیات نظامی نیست.

صالح العاروری: برای بدترین سناریو آماده‌ایم/ افسران بلندپایه اسرائیلی را به اسارت گرفتیم

صالح العاروری از رهبران حماس به الجزیره گفت به مبارزه وجهاد تا آزادسازی سرزمین خود و رهایی از شر اشغالگری و حفظ کرامت مقدسات  ادامه خواهیم داد.

وی افزود مقاومت فلسطین و گردانهای قسام هرگز در برابر هتک حرمت مقدسات ساکت نخواهد نشست.

وی تصریح کرد هرگز اجازه ادامه محاصره نوار غزه یا ماندن اسیرانمان در زندانهای اسرائیلی را نخواهیم داد.

 بایدن در تماس با نتانیاهو از جنایت‌های تل آویو حمایت کرد

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا پس امروز شنبه در پی عملیات گسترده جنبش مقاومت فلسطین در سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلفنی گفتگو و از جنایت‌های این رژیم حمایت کرد.

 جشن مردم عراق در بغداد برای عملیات «طوفان الاقصی»

شهروندان عراقی به نشانه شادمانی از عملیات طوفان الاقصی با خودروهای خود و اهتزاز پرچم‌های فلسطین و مقاومت در خیابان‌های بغداد رژه می‌روند.

برگزاری جلسه اضطراری شورای امنیت درباره تحولات فلسطین 

 وزارت خارجه برزیل امروز شنبه اعلام کرد که به دنبال بزرگترین حمله به اسرائیل در سال‌های اخیر یک جلسه اضطراری شورای امنیت برگزار خواهد شد.

 گروه‌های مقاومت فلسطین: به یاری خدا در این نبرد پیروز خواهیم شد

گروه‌های مقاومت فلسطین طی بیانیه‌ای تاکید کردند این دستاورد حاصل تلاش طاقت فرسا و شبانه روزی در زمینه آماده سازی و برنامه ریزی و اجرای کامل طرح‌ها در صحنه میدانی است.

 واکنش شورای همکاری خلیج فارس به عملیات طوفان الاقصی

 دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواستار توقف فوری عملیات طوفان الاقصی و همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی شد.

 وی گفت نظامیان اشغالگر را مسئول اوضاع کنونی به سبب تجاوزات به ملت فلسطین و اماکن مقدسه می داند.

 اتحادیه عرب هم خواستار توقف فوری عملیات طوفان الاقصی در راستای حمایت از اشغالگران شده است.

نفتالی بنت نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی به خدمت فراخوانده شد 

روزنامه عبری یدیعوت احارانوت نوشت: در پی احضار نیروهای احتیاط، احضاریه‌ای هم به دست نفتالی بنت نخست وزیر سابق اسرائیل برای ملحق شدن به یگانش ارسال شده است.

 نظامیان صهیونیست به سوی مرز با لبنان تیراندازی کردند  
 
 یسرائیل هیوم از وقوع تنش در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و اعلام کرد نظامیان اسرائیلی به سوی شماری از افراد که به فنس های حایل نزدیک شده بودند تیراندازی کرد، به زعم این رسانه این افراد از اعضای حزب الله بودند.

 دستکم ۳ افسر بلند پایه ارتش اسرائیل در اسارت حماس قرار دارند

کانال خبری عبری زبان حدشوت نوشت: دستکم سه افسر بلند پایه ارتش اسرائیل در اسارت حماس قرار دارند.

 این رسانه عبری ادامه داد شماری از نظامیان و شهرک نشینان هم در اختیار حماس قرار دارند.

افزایش آمار شهدای فلسطینی به ۱۹۸ نفر

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش آمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۹۸ نفر و تعداد مجروحان به ۱۶۰۱ نفر خبر داده است.

خبرنگار نظامی صهیونیست: حزب الله در آماده باش قرار دارد

 ناوم امیر خبرنگار  نظامی ماکور ریشیون نوشت: اطلاعات رسیده به تل‌آویو حکایت از آماده باش حزب الله دارد

 وی ادامه داد نیروهای یونیفل پایگاه‌های خود را تعطیل و از منطقه خارج شدند.

 حمایت قاطع سوریه از مقاومت فلسطین و عملیات طوفان الاقصی

 وزارت خارجه سوریه: گروه‌های مقاومت فلسطین دستاورد جدیدی را در زمینه دفاع از حقوق ثابت و غیر قابل خدشه فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی علیه رژیم نژادپرست صهیونیستی رقم زدند.

 گردان‌های قسام: ساختار فرماندهی و کنترل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دادیم

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در بیانیه شماه یک خود اعلام کرد ساختار فرماندهی و کنترل رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار داده است.

ادعای هرتزوگ: عملیات حماس، با حمایت و هدایت ایران صورت گرفته است

ادعای هرتزوگ: عملیات حماس، با حمایت و هدایت ایران صورت گرفته است

 اسحاق هرتزوگ  رئیس رژیم صهیونیستی امروز شنبه مدعی شد که عملیات امروز جنبش حماس به مناطقی در جنوب فلسطین اشغالی، با حمایت و هدایت جمهوری اسلامی ایران بوده است.

خبرگزاری آناتولی به نقل از هرتزوگ گزارش داد: امروز چهره واقعی حمایس را دیدیم؛ ارتشی که تنها هدفش، کشتار در نهایت خونسردی است. آنان حملاتی را در یک روز مقدس یهودی انجام دادند.

وی بدون هیچ اشاره‌ای به جنایات صهیونیستها علیه ملت فلسطین، مدعی شد: اسرائیل همه تدابیر لازم را اتخاذ خواهد کرد تا این خطر فوری را که شهروندان ما را تهدید می‌کند، از بین ببرد. اسرائیل بر همه چالشها فائق خواهد آمد.

بر خلاف این ادعا، سردبیر نشریه صهیونیستی «جویش کرانیکل» امروز در پستی در شبکه اجتماعی «اکس» نوشت: « اسرائیل شکست بزرگ نظامی و اطلاعاتی خورد. هرگز در عمرم شاهد چنین چیزی نبودم».

هرتزوگ همچنین از همه کشورها خواست که حماس را محکوم کنند. این در حالی است که عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در شهرکهای اسرائیلی همچنان ادامه دارد و بر تعداد کشته‌های صهیونیست نیز افزوده می‌شود.

سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه: ایران مسئول است

«آلکساندر بن زوی» سفیر رژیم صهیونیستی در روسیه نیز گفت که مقامات این رژیم معتقدند که ایران با حمایتهای مالی یکی از طرفهای مسئول  اقدامات حماس است.

وی با اشاره به عملیات امروز حماس علیه اراضی اشغالی مدعی شد: ما همیشه راه حل ارائه می‌دهیم و هیچ چیزی علیه ساکنان غزه نداریم.

وی در ادامه ادعاها و لفاظهای خود و بدون درنظرگرفتن جنایات این رژیم علیه زنان، کودکان و غیرنظامیان فلسطینی در غزه و کرانه باختری افزود: سازمان‌های تروریستی به سادگی آنها را گروگان می‌گیرند و از آنها به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند. نیروهای دیگری نیز در کار هستند. به عنوان مثال، ایران این سازمان‌های به گفته او تروریستی را تامین مالی می‌کند.

هنیه: در آستانه یک پیروزی عظیم در جبهه غزه هستیم

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ما در آستانه یک پیروزی عظیم و یک فتح آشکار در جبهه غزه هستیم. 

وی افزود: مسجد الاقصی در خطر واقعی است و ما اطلاعاتی داریم مبنی بر اینکه اشغالگران قصد داشتند به تجاوزات خود به مقدسات ما ادامه دهند.

 اذعان ارتش اسرائیل به اسرای صهیونیست در دست حماس

 سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: تعدادی اسیر در دست حماس داریم اما نمی‌دانم چند نفر هستند.

جهش ناگهانی شمار تلفات رژیم صهیونیستی به ۱۵۰ کشته

 رژیم صهیونیستی در ادامه انتشار قطره چکانی اطلاعات تلفات خود شامگاه امشب از افزایش تعداد نظامیان و شهرک نشینان به هلاکت رسیده خود به ۱۵۰ نفر خبر داد.

 رسانه عبری: ۴ بالگرد اسرائیل توسط پدافند مقاومت آسیب دید

 رسانه‌های عبری اعلام کردند دست کم چهار بالگرد اسرائیل توسط پدافند هوایی مقاومت آسیب دیده‌اند.

 رسانه عبری: ۵۰ اسرائیلی در محاصره نیروهای فلسطین قرار دارند

 رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند دست کم ۵۰ صهیونیست در شهرک بئیری در محاصره نیروهای مقاومت فلسطین قرار دارند.

حمله هوایی ارتش اسرائیل به ساختمان ۱۴ طبقه در مرکز غزه

 ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان ۱۴ طبقه «فلسطین» در مرکز شهر غزه، جایی که دفاتر کانال‌ها رسانه‌ای و شرکت‌های بزرگ در آن قرار دارد، حمله هوایی کرد.

 واکنش ایران به عملیات طوفان الاقصی

 ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به تحولات روز جاری در فلسطین اشغالی و عملیات گروه‌های مقاومت فلسطینی علیه اشغالگران صهیونیست گفت، عملیات طوفان الاقصی حرکت خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش طبیعی آنان نسبت به سیاست‌های جنگ افروزانه، تحریک‌آمیز و آتش افروزانه صهیونیست‌ها بویژه نخست وزیر افراطی و ماجراجوی رژیم غاصب صهیونیستی است.

 موشک‌های مقاومت کابینه نتانیاهو را تعطیل کرد

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی: موشک‌های شلیک شده به سوی تل‌آویو جلسه کابینه رژیم صهیونیستی را به تعطیلی کشاند.

تلفات صهیونیست‌ها به ۲۵۰ کشته افزایش یافت

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به ۲۵۰ نفر افزایش یافته است.

تلفات صهیونیست‌ها به 250 کشته افزایش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،‌شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی خبر داد که تلفات حملات امروز گروه‌های مقاومت به سرزمین‌های اشغالی به ۲۵۰ نفر افزایش یافته است. 

بر اساس آخرین آمار، تا کنون بیش از ۱۱۰ صهیونیست زحمی شده‌اند که حال صدها نفر وخیم گزارش شده است.

 تعداد شهدای حملات صهیونیست‌ها به غزه به ۲۳۲ نفر افزایش یافت 

وزارت بهداشت فلسطین شمار شهدای حملات امروز صهیونیست‌ها به غزه را تا این لحظه ۲۳۲ نفر اعلام کرد.

 افزایش آمار هلاکت صهیونیست‌ها به ۲۰۰ نفر

 دقایقی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند شمار تلفات عملیات حماس در اطراف نوار غزه به ۲۰۰ کشته و ۱۱۰۰ زخمی افزایش یافت که حال ۱۰۰ نفر از زخمی‌ها وخیم گزارش شده است.

خسارت گسترده حملات موشکی مقاومت در تل آویو

 بر اساس اعتراف منابع صهیونیستی هشت صهیونیست در جریان سقوط موشک در تل آویو زخمی شدند که حال سه نفراز آنها وخیم گزارش شده است.

نتانیاهو پیشنهاد لاپید را پذیرفت!

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل پیشنهاد یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون برای تشکیل کابینه اضطراری را پذیرفته و مذاکرات برای تشکیل کابینه جدید بین سه حزب لیکود، یش عتید و وحدت داخلی آغاز شده است.

 حمله سایبری به پایگاه اینترنتی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی

منابع خبری از حمله سایبری به پایگاه اینترنتی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی خبر می‌دهند.

 افزایش آمار هلاکت صهیونیست‌ها به ۲۵۰‌ نفر

الجزیره: در عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین ۲۵۰ نفر از صهیونیست ها تاکنون به هلاکت رسیدند.

شمار کشته‌های اسرائیلی به ۳۰۰ نفر افزایش یافت

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش شمار کشته‌های اسرائیلی در عملیات "طوفان الاقصی" به ۳۰۰ نفر خبر داد.

 رایزنی‌های تلفنی وزیرخارجه ترکیه با همتایان ایرانی، سعودی و مصری

وزارت خارجه ترکیه از گفتگوی تلفنی هامان فیدان وزیرخارجه این کشور با همتایان ایرانی، قطری، مصری، فلسطینی و سعودی خبر داد.

آخرین تحولات پرونده فلسطین محور گفتگوهای فیدان با وزرای خارجه سایر کشورهای منطقه عنوان شده است.

 فرمانده عملیات سدیروت دستور منفجر کردن مرکز پلیس را صادر کرد  

شبکه تلویزیونی کان خبرداد، به زودی انفجار مهیبی این منطقه را در بر خواهد گرفت. 

این رسانه عبری زبان فاش کرد به دلیل مقاومت شدید نیروهای فلسطینی موجود در داخل این مرکز و عدم امکان ورود بدون تلفات به این ساختمان ، دستور داد، این ساختمان را به طور کامل منفجر کنند.

 بایدن: در کنار اسرائیل هستیم/ تل آویو حق دفاع از خود را دارد!

رئیس‌جمهور آمریکا در اظهار نظری پس از عملیات طوفان الاقصی، با اشاره به اینکه در کنار اسرائیل هستیم گفت: تل آویو حق دفاع از خود را دارد.

شبکه‌های اجتماعی اسرائیل مملو از آگهی‌ افراد گمشده!

پس از عملیات سهمگین «طوفان الاقصی» شمار زیادی از صهیونیست‌ها مفقود شده‌اند.

 تاکید امیر عبداللهیان بر ضرورت انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از قدس در تماس تلفنی با همتای ترکیه‌ای

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و هاکان فیدان وزیر امور خارجه جمهوری ترکیه شامگاه شنبه ۱۵ مهرماه در یک گفت‌وگوی تلفنی، در خصوص تحولات جاری در صحنه فلسطین بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت همبستگی و انسجام کشورهای اسلامی در حمایت از قدس شریف و پشتیبانی از ملت مظلوم و مقاوم فلسطین تاکید کرد.

 نتانیاهو: آنچه امروز رخ داد بی‌سابقه بود

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت امروز روز دردناک و سختی برای همه ما بود، حماس می‌خواهد همه ما را از بین ببرد، آنچه که امروز رخ داد بی‌سابقه بود.

وی افزود: به حماس می‌گویم که شما مسئول جان هر یک از اسرائیلی‌های موجود در دست خود هستید.

به گفته نتانیاهو این جنگ به طول خواهد انجامید، سخت خواهد بود و ما با دشواری‌هایی در آن مواجه خواهیم شد.

 درگیری در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی

جوانان ساکن اراضی اشغالی در محله راس العامود در شهرک سلوان در جنوب مسجدالاقصی با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

منابع محلی فلسطینی همچنین گزارش دادند که جوانان فلسطینی در شهر النقب در سرزمین‌های اشغالی ۱۹۴۸ در حمایت از غزه خیابان‌ها را مسدود کرده و پرچم فلسطین را برافراشتند.

 افزایش شمار زخمی‌های صهیونیست به ۱۴۵۲ نفر

 شمار زخمی های صهیونیست به ۱۴۵۲ نفر رسید که حال ۲۸۵ نفر از آنها وخیم گزارش شده است.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از کشف ده‌ها جسد جدید شهرک نشینان و نظامیان صهیونیست در مزرعه‌ای در یکی از شهرک‌ها خبر می‌دهند.

رسانه عبری: هزار نیروی حماس در عملیات امروز شرکت داشتند

پایگاه عبری زبان واللا نیوز ادعا کرد، دست کم ۱۰۰۰ نیروی حماس در عملیاتی که صبح امروز انجام گرفت، شرکت کردند.

تماس بلینکن با رئیس و وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا با اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی و الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل به صورت تلفنی صحبت کرد.

بلینکن با اعلام این خبر در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که محور تماس تلفنی او همبستگی آمریکا با اسرائیل بوده است.

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام: مراکز دشمن صهیونیستی را خارج از محدوده غزه هدف قرار دادیم

سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) شنبه شب اعلام کرد که مراکز دشمن صهیونیستی را خارج از محدوده غزه هدف قرار دادیم.

ابوعبیده در تشریح سخنان خود گفت که مراکز دشمن که هدف قرار گرفته شامل "اوواکیم"، "نیتووت" و "مشمار هنیگف" است.

ابوعبیده گفت: زمانی که دشمن از شوکی که به آن وارد شده است، خارج شود و میزان شکست‌هایش را ببیند، غافلگیر و متعجب خواهد شد.

وی تاکید کرد: ای مردم کرانه باختری، ای آغازگران انقلاب و اهالی قدس و دیگر مناطق اشغالی، امروز فرصت شما در تمام محورها است، اکنون باید به سمت تمام نقاطی که دشمن اشغالگر حضور دارد، حرکت کنید.

?القسام: 100 موشک به عسقلان شلیک کردیم

دقایقی بعد از این خبر، گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس اعلام کرد که در واکنش به حملات هوایی و بمباران منازل مسکونی در نوار غزه، شهرک عسقلان را با 100 موشک و راکت هدف قرار داده است.

?تأیید کشته شدن سرگرد صهیونیست

رسانه های رژیم اسرائیل رسما اعلام کردند که سرگرد «أور یوسف»، از واحد دوودوان مستعریبین، از شهرک ایتامار به دست نیروهای مقاومت کشته شده است.

?ارتش اسرائیل: تعداد گروگان‌ها، آینده جنگ را مشخص خواهد کرد

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گفت که تعداد غیر نظامیان و نظامیانی که حماس به گروگان و اسارت گرفته، آینده جنگ را تعیین خواهد کرد. برخی منابع تعداد اسرای صهیونیست‌ها را بیش از 150 نفر اعلام کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.