مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ گفت: شاید دیگر نتوانیم با توجه به شرایط چمن ورزشگاه آزادی و حفظ امنیت جانی میزبان بازی‌های پرسپولیس و استقلال باشیم.

شاید استقلال و پرسپولیس از حضور در آزادی محروم شوند!

به گزارش قدس آنلاین،سهیل مهدی درباره عدم برگزاری نشست خبری سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پایان دیدار روز گذشته با پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر به تسنیم گفت:مسئول برگزاری کنفرانس‌ها روابط عمومی است و نمی‌دانم چرا برگزار نشد. زیر ساخت‌ها و تأسیسات ورزشگاه آزادی ایراد دارد و حتی دیدید پیشکسوتانی مثل علی پروین به سختی از پله‌ها پایین می‌رفتند. با توجه به شرایطی که چمن ورزشگاه آزادی دارد و همچنین حفظ امنیت جانی، شاید روزها و بازی‌های زیادی را نتوانیم در این ورزشگاه بمانمیم.

وی افزود:همانطور که دیدید در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، مربیان خارجی را با خودرو و از تونل ورزشگاه به سمت سالن کنفرانس می‌بردیم. کار با این شرایط سخت است و شاید سیاست‌گذاری را به این سمت ببریم که اگر استقلال و پرسپولیس تسهیلات و شرایط بهتری برای بازی‌های‌شان می‌خواهند، ورزشگاه دیگری را انتخاب کنند.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه ورزشگاهی در تهران وجود ندارد که میزبان بازی‌های پرسپولیس و استقلال باشد، گفت:یکی از مشکلات همین است. ورزشگاه استانداردی غیر از آزادی وجود ندارد، مگر اینکه دو باشگاه شرایط و الزامات را به سمت دیگری ببرند. یک زمانی هست سازمان لیگ باشگاه‌ها را به اجرای بایدها اجبار می‌کند ولی با وضعیت فعلی نگران تعداد بازی‌های انجام شده روی چمن ورزشگاه آزادی هستم و ممکن است دوباره داستان بازی‌ پرسپولیس و النصر عربستان تکرار شود.

مهدی در واکنش به بیانیه باشگاه گل‌گهر سیرجان مبنی بر اینکه مسئولان سازمان لیگ برای اهدای سوپرجام به پرسپولیس ذوق‌زده بودند، گفت:اینطور نیست. به شخصه به همه تیم‌ها احترام گذاشته‌ام. جشن‌های قهرمانی سوپرجام برای فولاد خوزستان یا جام حذفی برای تراکتور و ... را با همین شرایط و حال فعلی برگزار کردیم. به نظرات مسئولان گل‌گهر احترام می‌گذارم اما این احساس بابت بازی به آنها دست داده بود.

وی در رابطه با داوری بحث برانگیز دیدار روز گذشته پرسپولیس و گل‌گهر عنوان کرد:جازه دهید در مورد داوری اظهارنظر نکنیم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره انتقاد تیم‌ها از تعطیلی مداوم بازی‌ها و همچنین برگزار مسابقات در چند روز مختلف گفت:ما به غیر از بازی‌های تیم امید و یک هفته مصادف شدن با فیفا، تعطیلی آنچنانی دیگری نداشتیم. از تیم‌ها به خاطر همکاری‌شان با سازمان لیگ تشکر می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا چند روز آینده برنامه کامل مسابقات را در اختیارشان قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.