مردم یمن امروز در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین راهپیمایی گسترده برگزار کردند.

حمایت گسترده یمنی‌ها از ملت ‌و مقاومت فلسطین/ تجمع جوانان لبنانی در مرز با فلسطین + فیلم

به گزارش قدس آنلاین، هزاران نفر از مردم یمن در راستای حمایت از مقاومت فلسطین و غزه در شهر صنعا پایتخت این کشور راهپیمایی کردند.

راهپیمایان با در دست داشتن پرچم های فلسطین در همبستگی با اهالی غزه و مقاومت تاکید و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

امروز راهپیمایی ها و تجمع های میلیونی در کشورهای مختلف جهان بویژه کشورهای اسلامی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن جنایت و حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه درحال برگزاری است.

جوانان لبنانی و پناهندگان فلسطینی ساکن لبنان نیز از صبح امروز در مرز لبنان با فلسطین اشغالی حضور یافته اند تا همبستگی خود را با ملت فلسطین ابراز دارند. تصاویر منتشر شده نشان می دهد که گروهی از این جوانان درحال بالارفتن از دیوار مرزی هستند.

در همین راستا هزاران شهروند اردنی امروز با بسته شدن بزرگراه منتهی به مرز با فلسطین اشغالی پای پیاده به سمت مرز به راه افتاده اند تا همبستگی خود را با ملت و مقاومت فلسطین ابراز دارند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این خواستار قیام عمومی در جهان عربی و اسلامی و اعلام همبستگی با ملت فلسطین در روز جمعه (امروز)شد.

جنبش حماس روز سه شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که آزادگان جهان را به قیام عمومی در روز جمعه به منظور همبستگی با ملت فلسطین و حمایت از این مساله عادلانه و حقوق مشروع آن و آزادی و استقلال دعوت می‌کنیم.

در این بیانیه با نامگذاری روز جمعه به «جمعه طوفان الاقصی» آمده است که جهان عربی و اسلامی در این روز به منظور حمایت از ملت فلسطین و مقاومت قیام عمومی کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.