۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر: 924312

اگر به دنبال خرید یک آسیاب ادویه باشید با نمونه های متفاوتی از برند های خارجی و داخلی مواجه می شوید.

مقایسه دستگاه آسیاب ادویه خارجی و ایرانی

سوال این است که کدام نوع از این آسیاب ها کیفیت مطلوب تری دارند و برای خرید مناسب تر هستند. متاسفانه یک تصور عمومی غلط درباره خرید کالاهای ایرانی و خارجی وجود دارد که هر نوع کالای خارجی کیفیت بهتری دارد! این مقایسه در بسیاری از موارد غلط است چرا که برخی کالا های ایرانی مانند آسیاب ادویه از چندین جهت بهتر و قابل رقابت با نمونه های خارجی موجود در بازار هستند. نکته قابل توجه در خرید آسیاب های خارجی این است که برای خرید آن ها باید قیمت گزافی پرداخت شود چرا که این محصولات به قیمت دلار خریداری و وارد کشور می شوند و این موضوع ممکن است قیمت بسیار بالایی را به خریدار تحمیل کند. آسیاب های خارجی که در بازار وجود دارند دارای انواع بسیار با کیفیتی هستند اما قیمت این دستگاه ها بسیار بالا است.

برای خرید آسیاب ادویه باکیفیت و مناسب، نیازی به پرداخت هزینه‌های گزاف بابت محصولات خارجی نیست. شرکت بکردانه با بهره‌گیری از دانش فنی و تجربه چندین ساله خود در تولید دستگاه‌های صنعتی، انواع آسیاب‌های ادویه را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب‌تر از نمونه‌های خارجی تولید می‌کند.

آسیاب‌های ادویه بکردانه با بهره‌گیری از موتورها و قطعات با کیفیت، عملکردی دقیق و بادوام دارند. همچنین ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی، خرید از این شرکت را به گزینه‌ای ایده‌آل برای مشتریان تبدیل کرده است. برای دریافت مشاوره رایگان و خرید آسیاب ادویه باکیفیت، همین حالا با متخصصان بکردانه تماس بگیرید.

مقایسه دستگاه آسیاب ادویه خارجی و ایرانی

کیفیت آسیاب ادویه ایرانی نسبت به نمونه های خارجی

در مقایسه دستگاه های مربوط به صنایع غذایی چند پارامتر مد نظر است. کارشناسان با مقایسه این پارامتر ها کیفیت یک محصول را نسبت به موارد مشابه تعیین می کنند.

  • جنس بدنه و تیغه یک آسیاب چه برای مصارف خانگی و چه صنعتی باید درجه یک و ضد زنگ باشد. تیغه ها باید کاملا تیز باشند و مانعی برای کارایی آن ها وجود نداشته باشد.

  • نوع سوخت یک دستگاه آسیاب بسیار مهم است. در واقع هر چه سوخت دستگاه در دسترس تر باشد دستگاه مناسب تر است.

  • دستگاه های آسیاب هوشمند، کارایی بهتری دارند و کار کردن با آن ها راحت تر است. دستگاه های آسیاب خارجی و ایرانی بسیاری به صورت هوشمند ساخته و وارد بازار شده اند.

  • سایز و ابعاد یک آسیاب بسیار مهم است. اندازه یک آسیاب باید نسبت به ظرفیت تولیدی آن مناسب باشد.

  • آسیاب ها چه در نمونه های خارجی و چه در نمونه های ایرانی باید حتما دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشند.

مقایسه دستگاه آسیاب ادویه خارجی و ایرانی

آسیاب ادویه قابل رقابت با دستگاه های خارجی

آسیاب های خارجی حتما باید از نمایندگی های مجاز تهیه شوند تا در صورت نیا، توسط این شرکت ها تعمیر و یا تعویض شوند. این موضوع ممکن است مشکلاتی را برای خریدران ایجاد کند به طور مثال قطعه خراب شده در دستگاه آسیاب خراب باشد و دسترسی به آن امکان نداشته باشد. این در صورتی است که شما به راحتی می توانید با انتخاب یک برند ایرانی با کیفیت علاوه بر خرید محصول مرغوب، قیمت کمتری نیز بابت آن پرداخت کنید.

مجموعه صنعتی بکردانه با داشتن کارشناسان و متخصصان حرفه ای در زمینه طراحی و تولید دستگاه های صنایع غذایی، بهترین و با کیفیت ترین انواع آسیاب را به تولید رسانده است. آسیاب های تولیدی این مجموعه از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند به گونه ای که از هر نظر با نمونه های خارجی موجود در بازار در رقابت هستند.

آسیاب‌های ادویه تولید شده توسط شرکت بکردانه، گزینه‌ای ایده‌آل برای خریدارانی هستند که به دنبال یک محصول باکیفیت و ارزان‌تر از نمونه‌های خارجی می‌باشند. محصولات این شرکت ایرانی با بهره‌گیری از دانش فنی روز و مواد اولیه با کیفیت، عملکردی مطلوب و قابل قیاس با برندهای معتبر خارجی دارند. اما قیمت محصولات بکردانه به دلیل تولید داخل، پایین‌تر از نمونه‌های وارداتی است. همچنین با خرید از این تولیدکننده داخلی، مشتریان دغدغه‌ای در مورد دسترسی به قطعات یدکی و خدمات پس از فروش نخواهند داشت. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد انتخاب و خرید آسیاب ادویه مناسب، با متخصصان بکردانه تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.