تحلیلگران نظامی اذعان کردند که فناوری پهپادهای حزب الله بسیار پیچیده است و آن‌ها می‌توانند بر پدافند رژیم صهیونیستی غلبه کنند.

تحلیلگران نظامی: فناوری پهپادی حزب الله پیچیده است

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، تحلیلگران نظامی اذعان کردند که کمیت و کیفیت زرادخانه حزب الله لبنان به حدی است که می‌تواند معادلات را برهم بزند.

وبگاه «دیفنس اکسپرس» روز دوشنبه در خصوص توانمندی حزب الله لبنان نوشت، حزب الله با توجه به کمیت زرادخانه‌اش که می‌تواند به راحتی بر پدافند هوایی اسرائیل غلبه کند، معالات را بر هم می‌زند. نوع  همچنین کیفیت و تنوع پهپادها و موشک های بالستیک کوتاه برد حزب الله لبنان با حماس قابل قیاس نیست.

«کریگ» تحلیلگر ارشد کالج «کینگ لندن» نیز گفت: «حزب‌الله می‌تواند به توپخانه و موشک و همچنین به انبار گسترده پهپادهای خودروی بیاورد.»

او گفت: «فناوری پهپادهای حزب الله بسیار پیچیده است و می‌توانند به بر دفاع اسرائیل غلبه کنند.»

تحلیلگران نظامی: فناوری پهپادی حزب الله پیچیده است

موسس گروه مطالعاتی «اوراسیا» نیز  با تاکید بر توانمندی حزب الله لبنان، نسبت به گشوده شدن جبهه جدید با رژیم صهیونیستی هشدار داد. «ایان برمر» کارشناس علوم سیاسی و موسس گروه «اوراسیا» روز یکشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری «ان دی تی وی» گفت:«این امکان وجود دارد که حزب‌الله که از نظر نظامی بسیار توانمندتر است و مورد حمایت ایران است، مستقیماً در جنگ با اسرائیل شرکت کند.»

برمر هشدار داد که ممکن است جبهه‌های جدیدی در درگیری کنونی بین (رژیم ) اسرائیل و غزه ایجاد شود.

ارتش رژیم صهیونیستی و مسئولان سازمان‌های اضطراری آن، روز یکشنبه، با کمک مالی کابینه به طرح تخلیه شهرک‌ها، دستور تخلیه ۱۴ شهرک صهیونیست‌نشین جدید را صادر کرد.

بر اساس گزارش  شبکه «المیادین»، ارتش رژیم اشغالگر اعلام کرد: مناطق و شهرک‌های «سنر، دان، بیت هیلل، شار یشوف، هاگوشریم، لیمان، میتزووا، ایلون، گورین، گرانوت هاگلیل، ایون مناخیم، ساسا، تسفعون و راموت نفتالی» مشمول این طرح هستند.

روز گذشته، روزنامه صهیونیستی «معاریو» فاش کرده بود که شهرک‌نشینان در شمال فلسطین اشغالی، به خاطر طرح تخلیه منازل به کابینه تل‌آویو حمله و این تدبیر را «سطح پایین» ارزیابی کرده‌اند. یکی از سخنگویان ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا گفت: «۱۳۰ هزار تیر موشک و راکت حزب الله اسرائیل را تهدید می‌کند.»

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.