باشگاه پرسپولیس سند برداشت غیرقانونی عضو اسبق این تیم را در سایت کدال منتشر کرد.

برداشت غیرقانونی ارز باید به حساب پرسپولیس بازگردد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر خصوصی سازی باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال تهران باعث شفافیت برخی امور اجرایی و مالی این باشگاه‌ها در سامانه کدال شده است.

باشگاه پرسپولیس در تازه‌ترین نامه‌ای که در اختیار سازمان خصوصی سازی با مستندات حقوقی قرار داده است خبر از رد مال دلاری خود داده است.

طبق اسناد منتشر شده در سایت «کدال»، باشگاه پرسپولیس اول آبان ۱۳۹۶ شکایتی را نسبت به یکی از اعضای سابق باشگاه را داشته است که طی آن باید مبلغ ۷۲ هزار و ۱۰۰ دلار به حساب ارزی سرخپوشان بازگرداند اما این شخص حاضر به انجام آن نیست.

حالا باشگاه پرسپولیس عنوان کرد رأی قطعی دادگاه را به تاریخ روز اول آبان ۱۴۰۲ دریافت کرده تا متشاکی موظف به پرداخت آن باشد.

برداشت غیرقانونی ارز باید به حساب پرسپولیس بازگردد

در شرح کامل ادعا و نتیجه نهایی شکایت باشگاه پرسپولیس که در کدال منتشر شده، ذکر شده است: «شکایت باشگاه از عضو سابق باشگاه که از استرداد دلارهای اخذ شده از AFC خودداری کرده و باشگاه بابت تصرف غیر قانونی و تضییع وجوه دولتی-اختلاس شکایت نمود و رأی نهایی بر رد مال به نفع باشگاه پرسپولیس به مبلغ ۷۲,۱۰۰ دلار صادر شده است».

باشگاه پرسپولیس برای حفظ حرمت عضو پیشین خود فعلا حاضر به انتشار اسم او نیست تا شاید این شخص نیز از رأی صادره تمکین کرده و بدون اینکه مورد خاصی پیش بیاید آن را پرداخت کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.